Fiat CR.30B

     
Název:
Name:
Fiat CR.30B Fiat CR.30B
Originální název:
Original Name:
Fiat CR.30B
Kategorie:
Category:
cvičný letoun trainer aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1933-DD.MM.193R SA Aeronautica d’Italia, Torino /
DD.MM.1941-DD.MM.1943 Costruzioni Aeronautiche Novaresi SA, Cameri /
Období výroby:
Production Period:
DD.04.1933-DD.MM.1938
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
Fiat desítky konverzí / dozens of conversions
Cansa 20 (nové/new-build)
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.04.1933 (MM.166)
Osádka:
Crew:
1-2
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
dvouplošník biplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
1355 kg 2987 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
1895 kg 4178 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
10,500 m 34ft 5,38in
Délka:
Length:
7,880 m 25ft 10,24in
Výška:
Height:
2,780 m 9ft 1,45in
Plocha křídla:
Wing Area:
27,05 m2 291.16 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
70,06 kg/m2 14.35 lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Fiat A30 RA, vodou chlazený dvanáctiválec s válci do V o vzletovém výkonu 447 kW (600 k).
Vrtule dvoulistá kovová nastavitelná (polohovatelná) na zemi do dvou poloh.
Fiat A30 RA, twelve-cylinder inline vee liquid-cooled engine, rated at 576 hp for take-off,
driving two-blade metal propeller with variable pitch, but only adjustable on the ground, not in flight.
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
320 km/h v 3000 m 198.8 mph in 9843 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m ? min to ? ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
8487 m 27845 ft
Dolet:
Range:
? km ? mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
žádná None
Uživatelské státy:
User States:




Poznámka:
Note:
Letová vytrvalost: 2,75 h
Během provozu Fiatů CR.30 vyvstala potřeba cvičných dvoumístných strojů, které by mohly plnit také spojovací úkoly. Nejprve byly přestaveny dva prototypy CR.30 a zanedlouho bylo přestavěno několik desítek jednomístných letounů. Zcela nově bylo vyrobeno 20 cvičných letounů v roce 1937.
Endurance: 2 hours 45 minutes
Two of the prototypes were converted into two-seaters designated CR.30B for use as refresher trainers and liaison aircraft.
A large number of single-seaters were converted into two-seaters as they were replaced with more modern equipment. The air force later ordered an additional 20 new-build CR.30Bs.
Zdroje:
Sources:
Gianni Cattaneo, Profile publications, The Fiat CR 32, Aircraft profile No. 22, 1967, No ISBN
www.aerei-italiani.net
www.historyofwar.org
http://it.wikipedia.org/wiki/Fiat_C.R.30
http://www.ww2incolor.com/updates?g2_itemId=759997
archiv autora

Fiat CR.30B -


URL : https://www.valka.cz/Fiat-CR-30B-t108633#385383 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více