Main Menu
User Menu

Reggiane Re.2004

     
Název:
Name:
Reggiane Re.2004
Originální název:
Original Name:
Reggiane Re.2004
Kategorie:
Category:
stíhací letoun
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1942-DD.MM.1942 Reggiane Officine Meccaniche Italiane SA, Reggio Emilia /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1942-DD.MM.1942
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
1 nedokončený prototyp / prototype not finished
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
1
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
? kg
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
3282 kg
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg
Rozpětí:
Wingspan:
11,000 m
Délka:
Length:
8,350 m
Výška:
Height:
3,150 m
Plocha křídla:
Wing Area:
20,40 m2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
158,24 kg/m2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Isotta-Fraschini Zeta RC.24/60, vzduchem chlazený čtyřiadvacetiválec s válci do X o výkonu 932 kW (1 250 k),
Vrtule trojlistá s konstantní rychlostí otáček.
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
536 l
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
620 km/h v ? m
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m
Operační dostup:
Service Ceiling:
? m
Dolet:
Range:
1000 km
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km
Výzbroj:
Armament:
2x pevný kanón MG 151/20 ráže 20 mm v křídlech a
2x pevný kulomet Breda-SAFAT ráže 12,7 mm v trupu u motoru
Uživatelské státy:
User States:
-
Poznámka:
Note:
Továrna Fiat nedokázala vyrábět motory Fiat R.A. 1050 R.C. 58 (liceční DB 605 A) v dostatečném množství a nic neřešil ani dovoz několika málo desítek originálních německých motorů. Tyto motory poháněly výkonné stíhací letouny řady "5" (Re.2005, Macchi C.2005 a Fiat G.55). Továrna Isotta Fraschini navrhuje ministerstvu letectví možnost použít její nový, ale ještě vývojově nedokončený motor - dvacetičtyřválec s válci do X Isotta-Fraschini Zeta R.C 24/60. Továrna Reggiane tedy pro tento motor přiravila drak vycházející z letounu Re.2005. Vzduchem chlazený motor Isotta-Fraschini byl o něco málo kratší. Konstruktéři továrny Reggiane drak připravili, ale motoru se do kapitulace Itálie nedočkali. Motor byl dlouho zkoušen a odlaďován v létající laboratoři SM.79 (fotografie). Motor Isotta-Fraschini Zeta byl použit pouze v jediném prototypu, který v srpnu 1943 létal a tím byl - Caproni F.6MZ.
Veškeré výkony jsou pouze vypočtené.
Zdroje:
Sources:
Historie a plastikové modelářství 11/2003
https://de.wikipedia.org/wiki/Reggiane_Re.2004
www.alireggiane.com
https://www.samoloty.ow.pl/str304.htm
archiv autora

Reggiane Re.2004 - Re.2004 pohled z boku

Re.2004 pohled z boku
Reggiane Re.2004 - Motor Isotta-Fraschini Zeta RC.24/60 při zkouškách na SM.79

Motor Isotta-Fraschini Zeta RC.24/60 při zkouškách na SM.79
URL : https://www.valka.cz/Reggiane-Re-2004-t107546#382765Verze : 0
MOD