Reggiane Re.2001 CN

     
Název:
Name:
Reggiane Re.2001 CN Falco II Reggiane Re.2001 CN Falco II
Originální název:
Original Name:
Reggiane Re.2001 CN Falco II
Kategorie:
Category:
stíhací letoun fighter aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1942-DD.MM.1943 Reggiane Officine Meccaniche Italiane SA, Reggio Emilia /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1942-DD.MM.1943
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
34
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.1942
Osádka:
Crew:
1
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací retractable
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
2560 kg 5644 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
3345 kg 7374 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
3720 kg 8201 lb
Rozpětí:
Wingspan:
11,000 m 36ft 1,06in
Délka:
Length:
8,362 m 27ft 5,2in
Výška:
Height:
3,150 m 10ft 4,01in
Plocha křídla:
Wing Area:
20,40 m2 219.58 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
163,97 kg/m2 33.58 lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Alfa Romeo RA.1000 RC 41-I Monsone (licenční DB 601Aa) o vzletovém výkonu 865 kW při 2 500 ot/min, 783 kW v h= 4 100 m.
Vrtule trojlistá Alfa Romeo R.A. 1000
s konstantní rychlostí otáček o průměru 3 100 mm.
Alfa Romeo RA.1000 RC 41-I Monsone, twelve-cylinder liquid-cooled supercharged 60° inverted Vee, rated 1,159 hp at 2,500 rpm for take-off, 1,036 hp at 13,450 ft,
driving three-bladed Alfa Romeo R.A. 1000
constant-speed propeller of 10ft 2,04in diameter.
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
544 l + 300 l v přídavné nádrži. 120 UK gallons and 66 UK gallons in drop tank.
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
540 km/h v 5470 m 335.5 mph in 17946 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
470 km/h v 4800 m 292 mph in 15748 ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
13,2 m/s 2598.4 ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m ? min to ? ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
11000 m 36089 ft
Dolet:
Range:
990 km 615.2 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
2x pevný kanón MG 151/20 ráže 20 mm v gondolkách pod křídly, 60 granátů pro každý,
2x pevný kulomet Breda-SAFAT ráže 12,7 mm nad motorem, 350 nábojů pro každý.
Two fixed forward-firing 0.79 inch MG 151/20 cannon in two gondolas, one under each wing, 60 rpg,
two fixed forward-firing 0.50 inch Breda-SAFAT machine guns in the upper nose, 350 rpg.
Uživatelské státy:
User States:


Poznámka:
Note:
Noční stíhačky Reggiane Re.2001 CN byly vybaveny tlumiči plamenů výfukových plynů.
34 letadel Re.2001 bylo postaveno jako noční stíhací verze), tyto stroje měly nést pod každou polovinou křídla gondolu s kanónem MG 151/20 a zásobu 60 granátů pro každý. Kvůli nedostatku kanonů měly ale obvykle původní výzbroj.
The Night fighter version was adapted with the introduction of engine exhaust-flame dampers.
34 aircraft were built as night fighters, carrying two 0.79in cannon in gun pods under the wings (when supplies allowed). Standard firepower was provided by two 0.5in Breda-SAFAT machine guns in the nose and one 0.303in machine gun in each wing.
Zdroje:
Sources:
L+K 17/1970, Letadla 1939 - 45, Reggiane George Punka, Re.2001 Falco II, Squadron/Signal. Aircraft No. 177., Reggiane fighters in Action.
http://www.airwar.ru/enc/fww2/re2001.html
http://www.comandosupremo.com/Re2001.html
www.historyofwar.org
http://www.constable.ca/re2001.htm
http://www.constable.ca/re2001.htm
archiv autora

Reggiane Re.2001 CN -


Reggiane Re.2001 CN - Netradičně dvojpohled

Netradičně dvojpohled
URL : https://www.valka.cz/Reggiane-Re-2001-CN-t107011#381576 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více