Název: Name: | Šen-jang J-6 | |
Originální název: Original Name: | 歼-6 | |
Kategorie: Category: | stíhací letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1959-DD.MM.196R Songling State-owned Machinery Factory, Shenyang, Liaoning | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1959-DD.MM.196R | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | několik set / several hundreds | |
První vzlet: Maiden Flight: | 30.09.1959 | |
Osádka: Crew: | 1 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | zatahovací | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 5172 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 7560 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 8662 kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 9,00 m | |
Délka: Length: | 12,54 m | |
Výška: Height: | 3,885 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 25,16 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | jednoproudový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 2 | |
Typ: Type: | WP-6 o tahu 25,50 kN / 31,87 kN s přídavným spalováním | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 1735 l (1800 l?) 2x 760 l přídavná nádrž | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 1452 km/h v 10000 m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 17500 m | |
Dolet: Range: | 1400 km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | 2200 km | |
Výzbroj: Armament: | 3x kanon Typ 23-II ráže 23 mm 2-4x raketnice ORO-57K s 8 raketami ráže 57 mm 2x 250kg puma | |
Uživatelské státy: User States: | ? ? ? | |
Poznámka: Note: | - mírně odlišná licenční varianta MiG-19S - stroje vyrobené v letech 1959-1960 trpěly následkem "Velkého skoku" mizernou kvalitou, většina nebyla převzata dokud nebyly důkladně přestavěny - v roce 1963 byla produkce obnovena s použitím ruských výrobních přípravků - exportní označení F-6 - uživatelé s otazníkem mohli používat F-6C, které prameny často neodlišují od F-6 | |
Zdroje: Sources: | Gordon, Yefim; Komissarov, Dmitriy. Chinese Aircraft: China's aviation industry since 1951. Hikoki Publications, Manchester 2008. ISBN: 9-781902-109046. Gordon, Yefim. Mikoyan-Gurevich MiG-19: The Soviet Union's First Supersonic Fighters. Midland Publishing, Hinckley 2003. ISBN 1-85780-149-0. Pavlovský, Ivo; Ovčáčík, Michal; Susa, Karel. MiG-19 Farmer Day Interceptors & Two-seat variants. MARK I Ltd., Praha 2003. ISBN 80-900708-8-4. Vraný, Jiří; Hurt, Zdeněk; Hornát, Jiří; Skála, Stanislav. Ilustrovaná historie letectví: Bristol Beaufighter/MiG-19/Letov Š-328. Naše vojsko, Praha 1991. ISBN 80-206-0203-8. ruslet.webnode.cz |
URL : https://www.valka.cz/Sen-jang-J-6-t10401#544821Verze : 0
Aubi
MOD
A jeden zabiják Phantomů z řad severovietnamského letectva.
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Sen-jang-J-6-t10401#31671Verze : 1
http://aviadejavu.ru/Site/Crafts/Craft20786.htm
Období | Studená válka [1946-1989] |
Výrobce | Šen-jang |
Typ letounu | Šen-jang J-6 |
Kamufláž | Standardní vojenská |
![]() ![]() ![]() |
|
Země | ![]() |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | 1911 |
Taktické označení / imatrikulace | 911 |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.1980 |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
F-6 19. peruti PAF.
URL : https://www.valka.cz/Sen-jang-J-6-t10401#544826Verze : 1
Aubi
MOD
www.airforceworld.com
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Sen-jang-J-6-t10401#544828Verze : 2
Aubi
MOD
.
Šen-jang J-6 s taktickým číslem 6066 sloužil v roce 1972 u 925. stíhacího pluku na letišti En Bai. Stroj později dostal na kovový povrch nástřik nepravidelných polí tmavě zelené barvy.
Zveřejněno s laskavým svolením autora
Období | Válka ve Vietnamu [1945-1975] |
Výrobce | Šen-jang |
Typ letounu | Šen-jang J-6 |
Kamufláž | Standardní vojenská |
![]() |
|
Země | ![]() |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | 6066 |
Jméno stroje | - |
Jednotka | Stíhací letecký pluk 925 [1969-RRRR] |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.1972 |
Autor | Zbyněk Válka |
Velikost při 300 DPI | A4 |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | Zveřejněno s laskavým svolením autora |
Web autora | - |
Šen-jang J-6 s taktickým číslem 6066 sloužil v roce 1972 u 925. stíhacího pluku na letišti En Bai. Stroj později dostal na kovový povrch nástřik nepravidelných polí tmavě zelené barvy.
Zveřejněno s laskavým svolením autora
URL : https://www.valka.cz/Sen-jang-J-6-t10401#606416Verze : 0
Rad
MOD
Aero č. 230, Marshall Cavendish International Ltd.
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Šen-jang J-6 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
J-6 pakistanského vojenského letectva, neznáma jednotka
URL : https://www.valka.cz/Sen-jang-J-6-t10401#641777Verze : 0
Panzer
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.