Siebel Si 201

     
Název:
Name:
Siebel Sh 201 Siebel Sh 201
Originální název:
Original Name:
Siebel Sh 201
Kategorie:
Category:
průzkumný/pozorovací letoun reconnaissance/scout aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1938-DD.MM.1938 Siebel Flugzeugwerke KG, Halle /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1938-DD.MM.1938
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
2
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
2-3
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
STOL - zkrácený vzlet a přistání STOL - short take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
1120 kg 2469 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
1440 kg 3175 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
14,00 m 45ft 11,17in
Délka:
Length:
10,40 m 34ft 1,44in
Výška:
Height:
3,40 m 11ft 1,86in
Plocha křídla:
Wing Area:
22,30 m2 240.04 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Argus As 10 C o vzletovém výkonu 177 kW/240 k
dvou- nebo čtyřlistá pevná dřevěná vrtule
Argus As 10 C, take-off power 237 hp
two- or four-bladed fixed-pitch wooden propeller
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
185 km/h v 0 m 115 mph in 0 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
150 km/h v ? m 93.2 mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
4,2 min do 1000 m 4,2 min to 3281 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
5500 m 18045 ft
Dolet:
Range:
450 km 279.6 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
- -
Uživatelské státy:
User States:
- -
Poznámka:
Note:
- konkurent Fi 156, neúspěšný -
Zdroje:
Sources:
Němeček, Václav. Siebel Si 201, L+K 1993/21.
Nowarra, Heinz J. Die deutsche Luftrüstung 1933-1945, Band 3: Flugzeugtypen MIAG-Zeppelin, Flugkörper, Flugmotoren, Bordwaffen, Abwurfwaffen, Funkgeräte, Sonstiges Luftwaffengeräte, Flakartillerie. Bernard & Graefe Verlag, Koblenz 1993. ISBN 3-7637-5467-7.
URL : https://www.valka.cz/Siebel-Si-201-t10398#31643 Verze : 0
www.lietadla.com
Siebel Si 201 -


URL : https://www.valka.cz/Siebel-Si-201-t10398#31644 Verze : 0
To je Siebel Si 201 V1 na továrním letišti
URL : https://www.valka.cz/Siebel-Si-201-t10398#53460 Verze : 0
Hlavní konstruktér dipl. ing. Friedrich Fecher
První prototyp Si 201 V1 (D-IYHN) byl zalétán 19. února 1938.
- při zkouškách se ukázalo že Si 201 V1 zaostává za Fi 156 a dále délka letu a přistání byla příliš velká. Bylo potřeba 245 m ke vzletu a 160 m k přistání, přistávací rychlost byla 80 km/h.
Letové vlastnosti v nízkých rychlostech byly nevyhovující a při určitých rychlostech docházelo k třepetání ocasní části trupu. To vše se nepodařilo odstranit ani na druhém prototypu Si 201 V2 (D-IWHL) a proto došlo k ukončení vývoje tohoto letounu.
URL : https://www.valka.cz/Siebel-Si-201-t10398#183617 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více