Název: Name: | Heinkel He 111 H-6 | |
Originální název: Original Name: | Heinkel He 111 H-6 | |
Kategorie: Category: | bombardovací letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.06.1941-DD.MM.1944 Ernst Heinkel Flugzeugwerke AG, Rostock-Marienehe / | |
Období výroby: Production Period: | DD.06.1941-DD.MM.1944 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1745 | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.01.1938 (prototyp / prototype He 111 V19) | |
Osádka: Crew: | 5 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | zatahovací | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 6800 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 13200 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 22,60 m | |
Délka: Length: | 16,40 m | |
Výška: Height: | 4,00 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 87,60 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 137 kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 2 | |
Typ: Type: | Jumo 211 F-1 - invertní vidlicový - počet válců: 12 - vzletový výkon: 957 kW (1300 PS) | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 430 km/h v 6000 m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 390 km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | 4,16 m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 20 min do 5180 m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 8500 m | |
Dolet: Range: | 12201) km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | 2060 km | |
Výzbroj: Armament: | hmotnost pum: 2000 kg 1x pohyblivý kanón MG FF ráže 20,0 mm ve střelišti pod přídí se 180 náboji, 6-7x pohyblivý kulomet MG 15 ráže 7,92 mm na těchto pozicích: 2x v předním střelišti 1x na hřbetě trupu 1x na každém boku 2x ve spodním střelišti některé byly často nahrazeny zdvojenými MG 81 Z nebo 1-2x pohyblivý kulomet MG 131 ráže 13 mm ve hřbetním střelišti a ve spodním střelišti. Pumový náklad: 2x letecké torpédo LT F5b ráže 450 mm každé o hmotnosti 812 kg, na vnějších závěsech, nebo pumy do hmotnosti 2 000 kg, uložené v pumovnici. | |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | 1) s pumovou zátěží | |
Zdroje: Sources: | Griehl, M.: Heinkel He 111 H Varianten, Flugzeug Profile 18 Punka, G.: Heinkel He 111 in Action, Squadron-Signal Publications, 2002 Michulec, R.: Heinkel He 111, AJ-Press, 1993 Stachura, P., Zazvonil, J., Haladěj, D.: Heinkel He 111, Modelpres, 1994 Martin C. Windrow, Profile Publications The Heinkel He 11H, No.15, rok 1967 http://www.battleofbritain.net/0017.html http://en.wikipedia.org/wiki/Heinkel_He_111 http://www.battle-fleet.com/pw/his/he111.htm http://www.btinternet.com/~lee_mail/He111.html http://www.xs4all.nl/.../heinhe111.html http://www.pilotfriend.com/.../Heinkel%20He%20111.htm www.airwar.ru/enc/bww2/he111h.html http://de.wikipedia.org/wiki/Heinkel_He_111 |
URL : https://www.valka.cz/Heinkel-He-111-H-6-t1008#254749Verze : 0
Vláďa
MOD
Fotografie He 111 H-6.
Zdroj: viz výše
Zdroj: viz výše
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Heinkel-He-111-H-6-t1008#254750Verze : 0
Vláďa
MOD
Reklama
Trojpohledový náčrtek He 111 H-6
Zdroj: viz výše
Zdroj: viz výše
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Heinkel-He-111-H-6-t1008#254752Verze : 0
Vláďa
MOD
He 111 H-6 (A1+CK) ze sestavy bombardovací eskadry KG 53 před vzletem z ruského polního letiště.
Zdroj: viz výše
Zdroj: viz výše
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Heinkel-He-111-H-6-t1008#380971Verze : 0
Martin Smíšek
MOD
He 111 H-6 (A1+EB) od I./KG 53 během letu nad západní Evropou, léto 1941.
Zdroj: viz výše
Zdroj: viz výše
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Heinkel-He-111-H-6-t1008#380972Verze : 0
Martin Smíšek
MOD
Reklama
URL : https://www.valka.cz/Heinkel-He-111-H-6-t1008#685752Verze : 0
Admin
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.