Název: Name: | Heinkel He 111 B-2 | |
Originální název: Original Name: | Heinkel He 111 B-2 | |
Kategorie: Category: | bombardovací letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.05.1937-DD.MM.1937 Ernst Heinkel Flugzeugwerke AG (EHF), Rostock-Marienehe / DD.MM.1937-DD.MM.1937 Dornier-Werk Wismar GmbH (DWW), Wismar / | |
Období výroby: Production Period: | DD.05.1937-DD.MM.1937 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 426 (všechny verze He 111 B / all versions of He 111 B): - EHF: 136 (He 111 B) + 6 (He 111 B-0) - DWW: 283 (He 111 B) z toho / from that: ~200 He 111 B-2 | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.1937 | |
Osádka: Crew: | 4 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | zatahovací | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 5800 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 8600 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 10000 kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 22,60 m | |
Délka: Length: | 17,50 m | |
Výška: Height: | 4,20 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 87,60 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 98,17 kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 2 | |
Typ: Type: | Daimler-Benz DB 600 CG - invertní vidlicový - počet válců: 12 - vzletový výkon: 698 kW (950 PS) | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 370 km/h v 4000 m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 345 km/h v 4000 m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 7000 m | |
Dolet: Range: | 9101) km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | 1065 km | |
Výzbroj: Armament: | hmotnost pum: 1500 kg (maximálně) obranná výzbroj: 3x MG 15 | |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | 1) s maximální pumovou zátěží | |
Zdroje: Sources: | Griehl, M.: Heinkel He 111, AirDOC, 2006 Feist, U., Dario, M.: Heinkel He 111, Podzun-Verlag, 1976 Michulec, R.: Heinkel He 111, AJ-Press, 1993 Stachura, P., Zazvonil, J., Haladěj, D.: Heinkel He 111, Modelpres, 1994 Kober, F.: He 111 an allen Fronten - vom ersten bis zum letzten Tag, Podzun-Pallas-Verlag, 1978 http://de.wikipedia.org/wiki/Heinkel_He_111 |
URL : https://www.valka.cz/Heinkel-He-111-B-2-t1004#254802Verze : 0
Vláďa
MOD
He 111 B od K 88 svrhává pumy na republikánské cíle, občanská válka ve Španělsku, 1938.
Zdroj: http://ww2db.com/image.php?image_id=3796
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Heinkel-He-111-B-2-t1004#539989Verze : 2
wlasto
MOD
Reklama
Dvojpohled na verzi He 111 B-1.
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Heinkel-He-111-B-2-t1004#254803Verze : 0
Vláďa
MOD
Rozdíly mezi verzemi He 111 A-0 a He 111 B-1.
Zdroj: Vojna v vozduche č.102 He 111
Zdroj: Vojna v vozduche č.102 He 111
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Heinkel-He-111-B-2-t1004#379869Verze : 0
ICE
MOD
Rozdíly mezi verzemi He 111 B-1 a He 111 B-2
Zdroj: Vojna v vozduche č.102 He 111
Zdroj: Vojna v vozduche č.102 He 111
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Heinkel-He-111-B-2-t1004#379870Verze : 0
ICE
MOD
Reklama
He 111 B-1 (25-3, v pozadí 25-1) patrně od K 88, Legion Condor během občanské války ve Španělsku, začátek jara 1937. Verze B-2 měla oproti provedení He 111 B-1 větší nosnost pum (o 500 kg), což bylo umožněno instalací výkonnějších motorů (He 111 B-1 měla DB 600 C o výkonu 880 koní).
Zdroj: viz výše
Zdroj: viz výše
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Heinkel-He-111-B-2-t1004#379827Verze : 0
Martin Smíšek
MOD
Zaplachtovaný He 111 B-2 (25-41) od K 88, Legion Condor během občanské války ve Španělsku. Stroje He 111 B-2 nasazené ve Španělsku nesly kódové označení 25-41 až 25-62.
Zdroj: viz výše
Zdroj: viz výše
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Heinkel-He-111-B-2-t1004#379835Verze : 0
Martin Smíšek
MOD
He 111 B-2 patrně od letecké školy FFS(C) 12 po nouzovém přistání na letišti Praha-Ruzyně, 3. ledna 1942.
Zdroj: viz výše
Zdroj: viz výše
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Heinkel-He-111-B-2-t1004#379846Verze : 0
Martin Smíšek
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.