Main Menu
User Menu
Reklama

Heinkel He 111 B-2

     
Název:
Name:
Heinkel He 111 B-2
Originální název:
Original Name:
Heinkel He 111 B-2
Kategorie:
Category:
bombardovací letoun
Výrobce:
Producer:
DD.05.1937-DD.MM.1937 Ernst Heinkel Flugzeugwerke AG (EHF), Rostock-Marienehe /
DD.MM.1937-DD.MM.1937 Dornier-Werk Wismar GmbH (DWW), Wismar /
Období výroby:
Production Period:
DD.05.1937-DD.MM.1937
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
426 (všechny verze He 111 B / all versions of He 111 B):
- EHF: 136 (He 111 B) + 6 (He 111 B-0)
- DWW: 283 (He 111 B)

z toho / from that:
~200 He 111 B-2
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.1937
Osádka:
Crew:
4
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
5800 kg
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
8600 kg
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
10000 kg
Rozpětí:
Wingspan:
22,60 m
Délka:
Length:
17,50 m
Výška:
Height:
4,20 m
Plocha křídla:
Wing Area:
87,60 m2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
98,17 kg/m2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový
Počet motorů:
Number of Engines:
2
Typ:
Type:
Daimler-Benz DB 600 CG
- invertní vidlicový
- počet válců: 12
- vzletový výkon: 698 kW (950 PS)
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
370 km/h v 4000 m
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
345 km/h v 4000 m
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m
Operační dostup:
Service Ceiling:
7000 m
Dolet:
Range:
9101) km
Maximální dolet:
Maximum Range:
1065 km
Výzbroj:
Armament:
hmotnost pum: 1500 kg (maximálně)

obranná výzbroj: 3x MG 15
Uživatelské státy:
User States:

Poznámka:
Note:
1) s maximální pumovou zátěží
Zdroje:
Sources:
Griehl, M.: Heinkel He 111, AirDOC, 2006
Feist, U., Dario, M.: Heinkel He 111, Podzun-Verlag, 1976
Michulec, R.: Heinkel He 111, AJ-Press, 1993
Stachura, P., Zazvonil, J., Haladěj, D.: Heinkel He 111, Modelpres, 1994
Kober, F.: He 111 an allen Fronten - vom ersten bis zum letzten Tag, Podzun-Pallas-Verlag, 1978
http://de.wikipedia.org/wiki/Heinkel_He_111
URL : https://www.valka.cz/Heinkel-He-111-B-2-t1004#254802Verze : 0
MOD
He 111 B od K 88 svrhává pumy na republikánské cíle, občanská válka ve Španělsku, 1938.


Zdroj: http://ww2db.com/image.php?image_id=3796

Heinkel He 111 B-2 -


URL : https://www.valka.cz/Heinkel-He-111-B-2-t1004#539989Verze : 2
MOD
Dvojpohled na verzi He 111 B-1.
Heinkel He 111 B-2 -


URL : https://www.valka.cz/Heinkel-He-111-B-2-t1004#254803Verze : 0
MOD
Rozdíly mezi verzemi He 111 A-0 a He 111 B-1.


Zdroj: Vojna v vozduche č.102 He 111
Heinkel He 111 B-2 -


URL : https://www.valka.cz/Heinkel-He-111-B-2-t1004#379869Verze : 0
MOD
Rozdíly mezi verzemi He 111 B-1 a He 111 B-2


Zdroj: Vojna v vozduche č.102 He 111
Heinkel He 111 B-2 -


URL : https://www.valka.cz/Heinkel-He-111-B-2-t1004#379870Verze : 0
MOD
He 111 B-1 (25-3, v pozadí 25-1) patrně od K 88, Legion Condor během občanské války ve Španělsku, začátek jara 1937. Verze B-2 měla oproti provedení He 111 B-1 větší nosnost pum (o 500 kg), což bylo umožněno instalací výkonnějších motorů (He 111 B-1 měla DB 600 C o výkonu 880 koní).


Zdroj: viz výše
Heinkel He 111 B-2 -


URL : https://www.valka.cz/Heinkel-He-111-B-2-t1004#379827Verze : 0
MOD
Zaplachtovaný He 111 B-2 (25-41) od K 88, Legion Condor během občanské války ve Španělsku. Stroje He 111 B-2 nasazené ve Španělsku nesly kódové označení 25-41 až 25-62.


Zdroj: viz výše
Heinkel He 111 B-2 -


URL : https://www.valka.cz/Heinkel-He-111-B-2-t1004#379835Verze : 0
MOD
He 111 B-2 patrně od letecké školy FFS(C) 12 po nouzovém přistání na letišti Praha-Ruzyně, 3. ledna 1942.


Zdroj: viz výše
Heinkel He 111 B-2 -


URL : https://www.valka.cz/Heinkel-He-111-B-2-t1004#379846Verze : 0
MOD