Název: Name: | Bristol Scout C | Bristol Scout C |
Originální název: Original Name: | Bristol Scout C | |
Kategorie: Category: | stíhací letoun | fighter aeroplane |
Výrobce: Producer: | DD.02.1915-DD.02.1916 British & Colonial Aeroplane Co. Ltd., Brislington | |
Období výroby: Production Period: | DD.02.1915-DD.02.1916 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 161 | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.RRRR | |
Osádka: Crew: | 1 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | monoplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | fixed |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | wheels |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 343 kg | 757 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 542 kg | 1195 lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | ? lb |
Rozpětí: Wingspan: | 7.49 m | 24ft 7in |
Délka: Length: | 6.3 m | 20ft 8in |
Výška: Height: | 2.59 m | 8ft 6in |
Plocha křídla: Wing Area: | 18.39 m2 | 198 ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | ? lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | piston |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Gnome Lambda o výkonu 59,7 kW nebo Le Rhône 9C o výkonu 59,7 kW dvoulistá dřevěná vrtule | Gnome Lambda, power 80 hp, or Le Rhône 9C, power 80 hp two-blade wooden propeller |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 73 l | 16 Imp gal |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 149.7 km/h v 0 m | 93 mph in 0 ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | ? mph in ? ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | 5.1 m/s | 1000 ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 7 min do 1524 m | 7 min to 5000 ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | ? m | ? ft |
Dolet: Range: | ? km | ? mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | ? mi |
Výzbroj: Armament: | různé ruční zbraně (revolvery Webley Fosbery, brokovnice Holland & Holland Aero, pušky Martini-Henry, ...), později 1x 7,7mm kulomet Lewis nad křídlem Scouty RNAS - obvykle neozbrojené, s výjimkou dvou kontejnerů s 24 zápalnými šipkami Ranken | various small-arms (Webley Fosbery revolver, Holland & Holland Aero shotgun, Martini-Henry rifle, ...), later 1x .303 Lewis machine gun on overwing mounting RNAS Scouts - mostly unarmed, except from two canisters with 24 Ranken darts |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | Vytrvalost: 2,5 h | Endurance: 2.5 hr |
Zdroje: Sources: | Bruce, J. M. The Bristol Scout C & D, Profile No. 139. Profile Publications, Leatherhead 1967. Barnes, C. H. Bristol Aircraft Since 1910, Putnam Aeronautical Books, London 1964. ISBN 0851778232. Goodall, M. H., Tagg, A. E. British Aricraft before the Great War. Schiffer Publishing, Atgen 2001. ISBN 0-52888-165-5. Lamberton, W. M. Fighter Aircraft of the 1914-1918 War. Harleyford Publications Ltd, Letchworth 1960. http://www.airwar.ru/enc/other1/baby.html www.britishaircraft.co.uk |
Období | První světová válka [1914-1918] |
Výrobce | Bristol |
Typ letounu | Bristol Scout C |
Kamufláž | Standardní vojenská |
Plátno / Fabric Kov, stříbrná / Metalic, silver |
|
Země | |
Pilot | - |
Výrobní číslo | 45? |
Sériové / evidenční číslo | 160? |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Hlavní rozdíl mezi sériovými Scouty C a Scouty B představovala kapotáž motoru. Zde jeden z první série (1602-1613) pro RFC.
Období | První světová válka [1914-1918] |
Výrobce | Bristol |
Typ letounu | Bristol Scout C |
Kamufláž | Standardní vojenská |
Plátno / Fabric Kov, stříbrná / Metalic, silver |
|
Země | |
Pilot | - |
Výrobní číslo | 557 |
Sériové / evidenční číslo | 3046 |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.1916 |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Některé stroje, jako tento, dostaly synchronizovaný kulomet, v tomto případě kapotovaný. RNAS, Isle of Grain 1916.
Období | První světová válka [1914-1918] |
Výrobce | Bristol |
Typ letounu | Bristol Scout C |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Řešení, které se nakonec stalo standardem - nesynchronizovaný kulomet Lewis nad horním křídlem.