Focke-Wulf Fw 58 B

Focke-Wulf Fw 58 K
     
Název:
Name:
Focke-Wulf Fw 58 B-2 Focke-Wulf Fw 58 B-2
Originální název:
Original Name:
Focke-Wulf Fw 58 B-2
Kategorie:
Category:
víceúčelový letoun utility aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1937-DD.MM.19RR Focke-Wulf Flugzeugbau AG, Bremen /
DD.04.1937-DD.MM.193R Fieseler Flugzeugbau GmbH, Kassel /
DD.MM.1937-DD.MM.19RR Gothaer Waggonfabrik AG, Gotha /
DD.04.1937-DD.MM.193R Mühlenbau und Industrie AG, Braunschweig /
DD.MM.1940-DD.MM.194R Fabrica do Galeão, Rio de Janeiro, Rio de Janeiro
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1937-DD.MM.194R
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
Fw 58 B-1:
- Focke-Wulf: 50


Fw 58 B-2:
- Fieseler: 119
- Gotha: 165
- MIAG: 87


Fw 58 K:
- Focke-Wulf: ~30


Fw 58 K-2:
- Galeão: 25
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.1935 (prototyp / prototype Fw 58 V1)
Osádka:
Crew:
4
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací retractable
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
1900 kg 4189 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
2810 kg 6195 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
21,00 m 68ft 10,76in
Délka:
Length:
14,10 m 46ft 3,12in
Výška:
Height:
4,20 m 13ft 9,34in
Plocha křídla:
Wing Area:
47,00 m2 505.9 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
62,30 kg/m2 12.76 lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
2
Typ:
Type:
Argus As 10 C
- vidlicový
- počet válců: 8
- vzletový výkon: 177 kW (240 PS)
Argus As 10 C
- V-design
- number of cylinders: 8
- take-off power output: 237 hp
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
340 l 75 Imp gal / 90 US gal
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
254 km/h v 0 m 158 mph in 0 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
238 km/h v ? m 148 mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
4,67 m/s 919.3 ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
3,8 min do 1000 m 3,8 min to 3281 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
5400 m 17717 ft
Dolet:
Range:
610 km 379 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
obranná výzbroj: 2x MG 15 defensive armament: 2x MG 15
Uživatelské státy:
User States:
















Poznámka:
Note:
- -
Zdroje:
Sources:
Hanák, Miroslav. Focke Wulf Fw-58 "Weihe", Aero Plastic Kits Revue 51-52.
Nowarra, Heinz J. Die deutsche Luftrüstung 1933-1945, Band 2: Flugzeugtypen Erla-Heinkel. Bernard & Graefe Verlag, Koblenz 1993. ISBN 3-7637-5466-0.

URL : https://www.valka.cz/Focke-Wulf-Fw-58-B-t13566#49364 Verze : 0
Focke-Wulf Fw 58 B Weihe německého letectva s imatrikulací D-APAN.
Focke-Wulf Fw 58 B -


Focke-Wulf Fw 58 B -


URL : https://www.valka.cz/Focke-Wulf-Fw-58-B-t13566#49365 Verze : 2
www.bundesarchiv.de

Focke-Wulf Fw 58 B - Rusko, január 1942

Rusko, január 1942
URL : https://www.valka.cz/Focke-Wulf-Fw-58-B-t13566#536705 Verze : 1
Plavákový Fw 58 B-3 / BW.
V príručke uvedenej v zdroji je stroj označený ako Fw-58 "WEIHE-SEE".

Entwurf einer Bedienungsforschrift für So 2, Reichsdrückerei Berlin, 1937

Focke-Wulf Fw 58 B -


URL : https://www.valka.cz/Focke-Wulf-Fw-58-B-t13566#640231 Verze : 4
Fw-58 B Weihe vo veľmi peknom stave v múzeu v Rio de Janeiro.


www.airliners.net

Focke-Wulf Fw 58 B -


Focke-Wulf Fw 58 B -


Focke-Wulf Fw 58 B -


URL : https://www.valka.cz/Focke-Wulf-Fw-58-B-t13566#640233 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více