Název: Name: | Zlín Z-226SL Viktorie | |
Originální název: Original Name: | Zlín Z-226SL Viktorie | |
Kategorie: Category: | jiná kategorie | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1987-DD.MM.19RR Aerotechnik, Kunovice / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1987-DD.MM.19RR | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1? konverze z Z-226B | |
První vzlet: Maiden Flight: | 10.03.1987 | |
Osádka: Crew: | - | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 716 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | ? kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 1000 kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 10,282 m | |
Délka: Length: | 7,72 m | |
Výška: Height: | ? m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 14,90 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Textron Lycoming AEIO-540-D4B5 o výkonu 194 kW/260 k Vrtule: třílistá, hydraulicky stavitelná vrtule Hoffmann HO-V123K-F/200AH | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 130 l | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 290 km/h v ? m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 210 km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | 10 m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 6600 m | |
Dolet: Range: | 600 km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | |
Výzbroj: Armament: | - | |
Uživatelské státy: User States: | - | |
Poznámka: Note: | - | |
Zdroje: Sources: | Šára, Jan F. Nejrychlejší Trenér, L+K 1988/01. |
URL : https://www.valka.cz/Zlin-Z-226SL-Viktorie-t16966#62131Verze : 0
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.