Zeppelin (Staaken) R.VI

     
Název:
Name:
Zeppelin (Staaken) R.VI Zeppelin (Staaken) R.VI
Originální název:
Original Name:
Zeppelin (Staaken) R.VI
Kategorie:
Category:
bombardovací letoun bomber aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1916-DD.MM.1918 Flugzeugwerft GmbH, Berlin-Staaken /
DD.MM.1917-DD.MM.1918 Automobil und Aviatik AG, Leipzig /
DD.MM.1917-DD.MM.1918 Ostdeutsche Albatros Werke GmbH, Schneidemühl /
DD.MM.1917-DD.MM.1918 Schütte-Lanz-Luftfahrzeugbau GmbH, Zeesen /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1916-DD.MM.1918
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
6 Staaken (R25-R26, R30-R32, R39)
3 Schütte (R27-R29)
6 Aviatik (R33-R35,R52-R54)
3 Albatros (R36-38)
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
7
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
dvouplošník biplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
76801) kg 16932 1) lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
11460 kg 25265 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
42,20 m 138ft 5,42in
Délka:
Length:
22,10 m 72ft 6,08in
Výška:
Height:
6,30 m 20ft 8,03in
Plocha křídla:
Wing Area:
332,00 m2 3573.62 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
34,50 kg/m2 7.07 lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
4
Typ:
Type:
Mercedes D.VIa o výkonu 191 kW/260 k, nebo
Maybach Mb.IVa o výkonu 180 kW/245 k
dvoulistá dřevěná vrtule
Mercedes D.VIa, power 256 hp, or
Maybach Mb.IVa, power 242 hp
two-bladed wooden propeller
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
2115-3000 l 465-660 Imp gal / 559-793 US gal
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
1302) km/h v 0 m 80.8 2) mph in 0 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
11 min do 1000 m 11 min to 3281 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
38003) m 12467 3) ft
Dolet:
Range:
8004) km 497.1 4) mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
1x pohyblivý kulomet LMG 14 na přídi
2x pohyblivý kulomet LMG 14 na hřbetě
1x pohyblivý kulomet LMG 14 pod trupem
0-2x pohyblivý kulomet Lewis na horním křídle


1000-2000 kg pum
1x flexible 7,92 mm LMG 14 machine gun in the nose
2x flexible 7,92 mm LMG 14 dorsal machine gun
1x flexible 7,92 mm LMG 14 ventral machine gun
0-2x flexible 7,92 mm Lewis upper-wing mounted machine gun


2201-4410 lb of bombs
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
S motory Maybach:
1) 7921 kg
2) 135 km/h
3) 4320 m
4) 1000 m


Vytrvalost: 7-10 h
With Maybach engines:
1) 17465 lb
2) 83.9 mph
3) 14174 ft
4) 621.4 mi


Endurance: 7-10 hrs
Zdroje:
Sources:
Haddow, G. W.; Grosz, Peter M. The German Giants: The German R-Planes 1914-1918. Conway Maritime Press, London 1988. ISBN 0-85177-812-7.
Kroschel, G.; Stützer, H. Die deutschen Militärflugzeuge 1910 - 1918. Weltbild Verlag, Augsburg 1994. ISBN 3-89350-693-4.
Gray, Peter; Thetford, Owen. German Aircraft Of The First World War. Doubleday, Garden City 1970.
Cooksley, Peter. German Bombers of WWI in action, In action No.173. Squadron/Signal Publications, Carrollton 2000. ISBN 0-89747-416-3.
URL : https://www.valka.cz/Zeppelin-Staaken-R-VI-t54603#201794 Verze : 0
Fotky přezvaty ze serveru www.earlyaviator.com.
Zeppelin (Staaken) R.VI -


Zeppelin (Staaken) R.VI -


URL : https://www.valka.cz/Zeppelin-Staaken-R-VI-t54603#201799 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více