Název: Name: | Northrop Grumman X-47B UCAS-D | Northrop Grumman X-47B UCAS-D |
Originální název: Original Name: | Northrop Grumman X-47B UCAS-D | |
Kategorie: Category: | bezpilotní bojový letoun | unmanned combat aerial vehicle |
Výrobce: Producer: | DD.10.2009-DD.11.2011 Northrop Grumman Corp., Palmdale | |
Období výroby: Production Period: | DD.10.2009-DD.11.2011 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 2 | |
První vzlet: Maiden Flight: | 04.02.2011 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CATOBAR - vzlet pomocí katapultu, přistání s pomocí brzdících lan | CATOBAR - catapult take-off but arested recovery |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | monoplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | bezocasé | tailless |
Podvozek: Undercarriage: | zatahovací | retractable |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | wheels |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 6350 kg | 14000 lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 20215 kg | 44567 lb |
Rozpětí: Wingspan: | 18.93 m | 62 ft 1 ¼ in |
Délka: Length: | 11.64 m | 38 ft 2 ¼ in |
Výška: Height: | 3.17 m | 10 ft 4 ¾ in |
Plocha křídla: Wing Area: | ? m2 | ? ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | dvouproudový | turbofan |
Počet motorů: Number of engines: | 1 | |
Typ: Type: | Pratt & Whitney F100-PW-220U | Pratt & Whitney F100-PW-220U |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | ? |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | ? km/h v ? m | ? mph in ? ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 1) km/h v ? m | 1) mph in ? ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | 12192+ m | 40000+ ft |
Maximální dolet: Maximum Range: | 3890+ km | 2416+ mi |
Vytrvalost: Endurance: | 6+ h | |
Výzbroj: Armament: | 2041 kg výzbroje | payload 4500 lb |
Vybavení: Equipment: | ? | ? |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | 1) Mach 0,9+ Bezpilotní prostředek vyvinutý firmou Northrop Grumman. Jedná se o demonstrátor bojového bezpilotního prostředku/systému (UCAS-D - Unmanned Combat Aerial System - Demonstration). Stroj není ozbrojen, ale disponuje zbraňovou šachtou stejně jako uvažovaný sériový stroj a také má stejné rozměry a hmotnost. První rollout byl uskutečněn v Air Force Plant 42 (letecká továrna 42) v Palmdale. Jedná se o navalizovanou verzi stroje X-47A Pegasus. Stroj by měl být schopen tankování ve vzduchu. | 1) Mach 0.9+ |
Zdroje: Sources: | www.northropgrumman.com www.northropgrumman.com en.wikipedia.org |