Main Menu
User Menu

Watanabe K6W1 11-Ši

Watanabe K6W1 11-Shi / 11试水上中间练习机

     
Název:
Name:
Watanabe K6W1 11-Ši
Originální název:
Original Name:
11试水上中间练习机
Kategorie:
Category:
cvičný letoun
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1937-DD.10.1937 Watanabe Iron Works, Ltd., Fukuoka /
Období výroby:
Production Period:
DD.06.1936-DD.10.1937
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
3
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.05.1937
Osádka:
Crew:
2
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
dvouplošník
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické
Podvozek:
Undercarriage:
pevný
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
plováky
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
? kg
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
? kg
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg
Rozpětí:
Wingspan:
? m
Délka:
Length:
? m
Výška:
Height:
? m
Plocha křídla:
Wing Area:
? m2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Nakadžima Kotobuki 2 Kai 1 vzduchem chlazený hvězdicový devítiválec o vzletovém výkonu 427 kW (580 k) a 338 kW (460 k) v h= 3 000 m.
Vrtule dvoulistá, kovová, s nastavitelným úhlem náběhu o průměru 3 000 mm
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
? km/h v ? m
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m
Operační dostup:
Service Ceiling:
? m
Dolet:
Range:
? km
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km
Výzbroj:
Armament:
1x pevný kulomet Type 89 ráže 7,7 mm
1x pohyblivý kulomet Type 89 ráže 7,7 mm
Pumový náklad: 2x 30 kg nebo 4x 10 kg pumy.
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
11试水上中间练习机 - Námořní experimentální pokračovací cvičný plovákový letoun 11-Ši.


Hmotnosti, rozměry a výkony nezjištěny.


Kaigun Koku Hombu v únoru 1936 vydalo specifikace 11-Ši, kterými krom jiných kategorií letadel požadovalo náhradu za plovákové cvičné letouny K5Y2 (Willow). Do soutěže své projekty přihlásila společnost Kawaniši Kokuki K. K. a K. K. Watanabe Tekošo. Druhá jmenovaná přistoupila k zahájení projektových prací v dubnu 1936, po posouzení projektu byla vyzvána k postavení třech prototypů, stejně tak na tom byla společnost Kawaniši.
Konstruktéři společnosti Watanabe se nechali ovlivnit svým starším projektem 9-Ši, což byl plovákový letounek pro ponorky. První prototyp byl dokončen v květnu 1937 a do října 1937 jej následovaly dva další.
Zkoušky, které námořnictvo neprodleně zahájilo, však prokázaly, že ani prototypy K6W1 ani konkurenční K6K1 nesplní požadavky námořního letectva, oba typy měly špatné letové i nautické vlastnosti. Námořnictvo tedy soutěž zrušilo a další práce na obou prototypech zastavilo. Následně doporučilo další vývoj pokračovacího cvičného letounu Typ 93 (K5Y2), na tomto základě vznikl jeden prototyp K5Y3, ale ani ten nepřinesl požadované zlepšení.
Zdroje:
Sources:
Robert C. Mikesh and Shorzoe Abe, Japanese Aircraft 1910-1941 US Naval Institute Press, rok 1990, ISBN:10-1-55750-563-2
Tadeusz Januszewski a Kryzysztof Zalewski, Japońskie samoloty marynarski 1912-1945, tiel 2, Lampart, rok 2000, ISBN 83-86776-00-05
archiv autora
lemairesoft.sytes.net

Watanabe K6W1 11-Ši -


URL : https://www.valka.cz/Watanabe-K6W1-11-Si-t64907#231334Verze : 0
MOD