Vought SU-1 Corsair

Vought O3U-2 Corsair
     
Název:
Name:
Vought SU-1 Corsair Vought SU-1 Corsair
Originální název:
Original Name:
Vought SU-1 Corsair
Kategorie:
Category:
průzkumný/pozorovací letoun reconnaissance/scout aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1931-DD.MM.1932 Chance Vought Corp., East Hartford, Connecticut
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1931-DD.MM.1932
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
34
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
2
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOBAR - standardní vzlet, přistání s pomocí brzdících lan CTOBAR - conventional take-off but arested recovery
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
? kg ? lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
? kg ? lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
2032 kg 4480 lb
Rozpětí:
Wingspan:
10.97 m 36ft
Délka:
Length:
8 m 26ft 3in
Výška:
Height:
3.51 m 11ft 6in
Plocha křídla:
Wing Area:
31.31 m2 337 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Pratt & Whitney R-1690C Hornet o výkonu 441 W
dvoulistá kovová vrtule
Pratt & Whitney R-1690C Hornet, power 600 hp
two-bladed metal propeller
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
492 l 130 US gal
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
274.2 km/h v 0 m 170,4 mph in 0 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m ? min to ? ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
6066 m 19900 ft
Dolet:
Range:
? km ? mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
1x pevný kulomet Browning ráže 7,62 mm
1x pohyblivý kulomet Browning ráže 7,62 mm


lehké bomby
1x .30 in Browning machine gun
1x flexible .30 in Browning machine gun


light bombs
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
- O3U-2 byla těžší varianta s motorem Hornet určená především pro peruti námořní pěchoty VS-14M a VS-15M na Lexingtonu and Saratoga, později také pro námořní VS-1B na Langley a VS-2B na Lexingtonu
and
- 1933 označení O3U-2 změněno na SU-1
-
Zdroje:
Sources:
Swanborough, F. G., Bowers, P. M. US Navy Aircraft Since 1912. Putnam Aeronautical Books, London 1990. ISBN 0-85177-838-0.
Johnson, E. R. United States Naval Aviation, 1919-1941. McFarland, Jefferson 2011. ISBN 978-0-7864-4550-9.
Moran, Gerard P. The Corsair, and others - aeroplanes Vought 1917-1977. Sunshine House, Terre Haute 1991. ISBN 0-911852-83-2.
http://www.vought.org/products/html/o3u-2.html
http://www.aero-web.org/specs/vought/su-1.htm
URL : https://www.valka.cz/Vought-SU-1-Corsair-t204725#581884 Verze : 0
commons.wikimedia.org

Vought SU-1 Corsair -


URL : https://www.valka.cz/Vought-SU-1-Corsair-t204725#581887 Verze : 0
commons.wikimedia.org

Vought SU-1 Corsair - O3U-2 peruti VS-2B předvádí, že i pevný podvozek lze při troše snahy složit.

O3U-2 peruti VS-2B předvádí, že i pevný podvozek lze při troše snahy složit.
URL : https://www.valka.cz/Vought-SU-1-Corsair-t204725#581890 Verze : 1
commons.wikimedia.org
commons.wikimedia.org

Vought SU-1 Corsair - O3U-2 jako štábní letoun Rear Admirala Halligana, USS Saratoga, cca 1933.

O3U-2 jako štábní letoun Rear Admirala Halligana, USS Saratoga, cca 1933.
Vought SU-1 Corsair -


URL : https://www.valka.cz/Vought-SU-1-Corsair-t204725#581894 Verze : 1
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více