Název: Name: | Tupolev ANT-9 | Tupolev ANT-9 |
Originální název: Original Name: | Туполев АНТ-9 | |
Kategorie: Category: | dopravní letoun | passenger aeroplane |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1929-DD.MM.1929 Ústřední aerohydrodynamický institut, Moskva DD.MM.1930-DD.MM.1932 Moskevský letecký závod č. 22 10. výročí Října, Fili DD.MM.1932-DD.MM.1932 Taganrožský letecký závod č. 31, Taganrog | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1929-DD.MM.1932 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1 CAGI 61 Fili 5 Taganrog | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.05.1929 | |
Osádka: Crew: | 2+9 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | monoplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | fixed |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | wheels |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 3680 kg | 8113 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 5690 kg | 12544 lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | ? lb |
Rozpětí: Wingspan: | 23,74 m | 77ft 10,64in |
Délka: Length: | 16,65 m | 54ft 7,5in |
Výška: Height: | ? m | ? |
Plocha křídla: Wing Area: | 84 m2 | 904.17 ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | ? lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | piston |
Počet motorů: Number of Engines: | 3 | |
Typ: Type: | Prototyp: Gnome et Rhône 5K Titan o výkonu 171,5 kW/230 k Série: Wright J-6 Whirlwind o výkonu 239 kW/324 k | Prototype: Gnome et Rhône 5K Titan, power 227 hp Series: Wright J-6 Whirlwind, power 320 hp |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | ? |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 205 km/h v 0 m | 127.4 mph in 0 ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 170 km/h v ? m | 105.6 mph in ? ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | ? ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 28 min do 3000 m | 28 min to 9843 ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | 4500 m | 14764 ft |
Dolet: Range: | 700 km | 435 mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | 1000 km | 621.4 mi |
Výzbroj: Armament: | - | - |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | - | - |
Zdroje: Sources: | Šavrov, V.B: Istorija konstrukciji samoljotov v SSSR do 1938 g., Mašinostrojenie 1986 Ригмант, В., Котельников, В.: Первый лайнер Туполева, Авиация и время 1996/01 Saukke, Maksimilian. Samoljoty Tupoleva, Libri, Moskva 1995. Duffy, Paul, Kandalov, Andrej. Tupolev: muž a jeho letadla, Jan Vašut, Praha 1999. ISBN 80-7236-051-6. Němeček, Václav. Pod značkami ANT a Tu, Letectví+Kosmonautika, 1971-1972 http://www.airwar.ru/enc/cw1/ps9.html |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
ANT-9 sovětsko-německé společnosti Deruluft
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
ANT-9 "Kryla sovětov" společnosti Dobrolet