Tupolev G-1 SSSR N-120 Glavsevmorputi, pilot F. B. Farich, 1937.
Tupolev G-1 Side view by Basil Zolotov
http://basilzolotov.com/
Tupolev G-1 Side view by Basil Zolotov
Období | - |
Výrobce | Tupolev |
Typ letounu | Tupolev G-1 |
Kamufláž | Hi-Vis |
![]() ![]() |
|
Země | ![]() |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | SSSR N-120 |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.1937 |
Autor | Basil Zolotov |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
http://basilzolotov.com/
URL : https://www.valka.cz/Tupolev-G-1-t9020#556162Verze : 0
Aubi
MOD
Název: Name: | Tupolev G-1 | |
Originální název: Original Name: | Туполев Г-1 | |
Kategorie: Category: | transportní letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1936-DD.MM.193R Aeroflot, ? / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1936-DD.MM.193R | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | neznámý počet konverzí z TB-1 / number converted from TB-1 | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.RRRR | |
Osádka: Crew: | 4 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola/lyže | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 4500 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 7500 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 28,70 m | |
Délka: Length: | 18,00 m | |
Výška: Height: | 5,10 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 115,8 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 2 | |
Typ: Type: | Mikulin M-17 o výkonu 368 kW | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 201 km/h v 0 m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 180 km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 2850 m | |
Dolet: Range: | 950 km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | 1200 km | |
Výzbroj: Armament: | - | |
Uživatelské státy: User States: | ||
Poznámka: Note: | konverze pro Aeoroflot | |
Zdroje: Sources: | Korell, Peter. TB-3: Die Geschichte eines Bombers, transpress VEB Verlag, Berlin 1987, ISBN 3-344-00116-7. Saukke, Maksimilian. Samoljoty Tupoleva, Libri, Moskva 1995. Duffy, Paul, Kandalov, Andrej. Tupolev: muž a jeho letadla, Jan Vašut, Praha 1999. ISBN 80-7236-051-6. Němeček, Václav. Tupolev TB-1, Letectví+Kosmonautika, 1975/14 http://www.airwar.ru/enc/cw1/g1.html |
URL : https://www.valka.cz/Tupolev-G-1-t9020#366074Verze : 0
Aubi
MOD
Reklama
Tupolev ANT-4
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Tupolev-G-1-t9020#18574Verze : 0
Martin Smíšek
MOD
Transportní Letouny G-1 bly využívány hlavně k přepravě nákladů při zásobování vzdálených oblastí v okolí severního polárního kruhu. Letoun používal jak kola, tak i lyže a plováky.
Zdroj: http://www.airwar.ru/enc/cw1/g1.html
Zdroj: http://www.airwar.ru/enc/cw1/g1.html
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Tupolev-G-1-t9020#337813Verze : 0
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.