Název: Name: | Tupolev ANT-6 | Tupolev ANT-6 |
Originální název: Original Name: | Туполев АНТ-6 | |
Kategorie: Category: | bombardovací letoun | bomber aeroplane |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1930-DD.MM.1930 Ústřední aerohydrodynamický institut, Moskva | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1930-DD.MM.1930 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1 sloužící jako prototyp TB-3 | |
První vzlet: Maiden Flight: | 22.12.1930 s motory Curtiss 22.04.1931 s motory BMW1) | |
Osádka: Crew: | 6-8 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | monoplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | fixed |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola/lyže | wheels/ski |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 9375 kg | 20668 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 16042 kg | 35367 lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | ? lb |
Rozpětí: Wingspan: | 40,50 m | 132ft 10,5in |
Délka: Length: | 24,20 m | 79ft 4,75in |
Výška: Height: | 8,25 m | 27ft 1in |
Plocha křídla: Wing Area: | 231 m2 | 2486.5 ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 67,9 kg/m2 | 13.91 lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | piston |
Počet motorů: Number of Engines: | 4 | |
Typ: Type: | Curtiss V-1570 Conqueror o výkonu 447 kW/608 k, později BMW-VI 7,3Z o výkonu 368 kW/500 k dvoulistá dřevěná vrtule | Curtiss V-1570 Conqueror, power 600 hp, later BMW-VI 7,3Z, power 493 hp two-bladed wooden propeller |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | ? |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 208 km/h v 3000 m | 129.2 mph in 9843 ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | ? mph in ? ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | ? ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 19,92 min do 3000 m | 19,92 min to 9843 ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | 5100 m | 16732 ft |
Dolet: Range: | 2000 km | 1242.7 mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | ? mi |
Výzbroj: Armament: | 1000 kg bomb | 2205 lb of bombs |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | 1) v této podobě měl rozměry shodné se sériovými TB-3 4M-17F | 1) after rebuilding with this engines was all dimensions same as for standard TB-3 4M-17F |
Zdroje: Sources: | Korell, Peter. TB-3: Die Geschichte eines Bombers, transpress VEB Verlag, Berlin 1987, ISBN 3-344-00116-7. Saukke, Maksimilian. Samoljoty Tupoleva, Libri, Moskva 1995. Duffy, Paul, Kandalov, Andrej. Tupolev: muž a jeho letadla, Jan Vašut, Praha 1999. ISBN 80-7236-051-6. Němeček, Václav. Pod značkami ANT a Tu, Letectví+Kosmonautika, 1971/16-19 http://ru.wikipedia.org/wiki/ТБ-3 |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
konečná podoba prototypu ANT-6, již s motory BMW, pumovými závěsníky pod trupem a výsuvnými věžemi pod křídly (lze rozeznat výstupky pro nohy).