Citace - Darkfold :
Základní data:
Typ letounu: Su-22M4 Sériové číslo: - Trupové označení: 2218 Datum dodání: 1984 Období služby: 1984-2002 Speciální vybavení, modernizace a úpravy: Modifikace základní verze Su-22M4 pro nesení a podporu průzkumného kontejneru KKR-2 (1984)
Marking:
Horní plochy: Čtyřbarevná středně a světle hnědá a středně a tmavě zelená kamufláž, dielektrické kryty zelené (1984)
Čtyřbarevná tmavě hnědá-čokoládová, písková, středně zelená-sytá, tmavě zelená kamufláž (1995)Spodní plochy: Světlá šedá (1984), Světlá modrošedá (1995) Výsostné znaky letounu na trupu: Tříbarevný kruhový československý výsostný znak s bílým lemem Výsostné znaky letounu na horní straně křídla: Tříbarevný kruhový československý výsostný znak s bílým lemem Výsostné znaky letounu na spodní straně křídla: Tříbarevný kruhový československý výsostný znak s bílým lemem Speciální označení na trupu: Žlutý trojúhelník s červeným lemem a třemi černými pruhy oboustraně u vstupu vzduchu k motoru
Znak 32.ztl oboustraně na svislé ocasní ploše
Bílé letkové číslo 18 oboustranně na svislé ocasní ploše
Bílá jednotkové označení NA-2D (Náměšť nad Oslavou,2.letka,roj D) oboustranně na svislé ocasní plošeSpeciální označení na horní straně křídla: - Speciální označení na spodní straně křídla: - Výroční a příležitostné zbarvení: -
Historie letounu:
47.pzlp (1984)
Přeznačení z čísla 2718 na 2218 (jaro 1991)
20.sbolp (2.3.1993)
32.ztl (1.4.1994)
Návrat po GO z LOT Trenčín v nové kamufláži (10.3.1995)
Vyřazen a nabídnut k odprodeji (1.1.2002)
Poznámka:
Tato verze letounu nese tovární označení Su-22M4R,které se u československém letectvu nepoužívalo.