Pokud máš na mysli SPWaW
: ,pak s tebou nemohu než souhlasit(i když celá série SP je skvělá 8) ).Zvláště mně fascinuje možnost upravit si parametry jednotek
,jenže zatím to nemám sladěný tak aby to odpovídalo realitě
Stálo mně to zatím dvě probděný noci
a to jsem jakž takž vybalancoval pouze základní jednotky němců a rusů
Rozhodně je to ale teď reálnější než s původníma hodnotama
To je potom radost to hrát







URL : https://www.valka.cz/Steel-Panthers-1995-t2#12Verze : 0
Rozhodně další souhlas. SP hraju už od dob WW2 který sem sháněl když uz nebyli v obchodech a neznal sem moc cvoku jako já co by tahle hra nadchla a tak sem oblejzal bazary a hledal. Našel a nelitoval. Ješte mám doma poškrabaný opotřebovaný cd. Je to samozrejmě na dýl jenom to nastavování vyrovnávání a třeba i přidávání dalších scenárií ale stojí to za to. Kdo nezná doporučuji kdo zná myslím slov netřeba.
URL : https://www.valka.cz/Steel-Panthers-1995-t2#75Verze : 0
Reklama
hlavně je výhodou, že se dá stáhnout zdarma celá ze sítě, a že na ní stále dělají spusty lidí, takže se piluje k dokonalosti ...
URL : https://www.valka.cz/Steel-Panthers-1995-t2#207Verze : 0
Admin
MOD
Mohu se jen připojit SPWAW je geniální hra, nejlepší tahovka, je pravda že na ní dělá sposta lidí a to je jen dobře, protože pak jak tu už psal někdo přede mnou se jen bude vylepšovat. A nakonec by tam možná mohly být i nějaké animace.

URL : https://www.valka.cz/Steel-Panthers-1995-t2#300Verze : 0
Siegfried
MOD
Reklama
jestli myslis 3D, tak se modlim a doufam, aby tomu tak nebylo
protoze to nutne povede k tomu, ze se bud bude vyvijet herni engine, co se tyce reality, dat, cisel a informaci, nebo se bude vyvijet grafika, aby to prskalo a vybuchovalo a delalo buh vi co, aby se to lidem libilo, a pak to pujde do kopru. Na efekty je genialni Blitzkrieg a je i dostatecne otevreny aby se dal dodelat a doplnit o dalsi jednotky, zbrane, grafiku, zvuky, mise ... tam vidim vetsi prostor, a SPWAW nechme tak jak je


URL : https://www.valka.cz/Steel-Panthers-1995-t2#308Verze : 0
Admin
MOD
Stary ano, dobry ano
ale obcas mi prijde trochu omezeny (ve srovnani s vyse uvedenyma hrama), ale uz jsem to taky pekne dlouho nehral


URL : https://www.valka.cz/Steel-Panthers-1995-t2#329Verze : 0
Admin
MOD
Pro: Admin
tak dobrý máš pravdu SPWAW nechat jak je, hmm Blitzkrieg jsem ještě nehrál, viděl jsem screeny. Připadá mi dost podobnej Sudden Strikeu.
Nejlepší ww2 hry(jiný nehraju
):
SPWAW
Sudden Strike
PanzerGeneral
a když zeženu BKrieg tak taky bude nej.
tak dobrý máš pravdu SPWAW nechat jak je, hmm Blitzkrieg jsem ještě nehrál, viděl jsem screeny. Připadá mi dost podobnej Sudden Strikeu.
Nejlepší ww2 hry(jiný nehraju

SPWAW
Sudden Strike
PanzerGeneral
a když zeženu BKrieg tak taky bude nej.
URL : https://www.valka.cz/Steel-Panthers-1995-t2#434Verze : 0
Siegfried
MOD
No PanzerGeneral je svým pojetím povrchnější,ale dvojka se mi líbila
Na SPWaW to ale nemá.Jinak co říkáte možnosti editace parametrů jednotek v SP(OOB soubory).Super,ne?Ale vybalancovat to tak,aby co nejvíce odpovídalo realitě,je zatím nad moje síly
Pustil jste se do toho někdo,nebo to hrajete s oficiálníma souborama
: Pokud máte někdo významnější vlastní předělávky,měl bych zájem 
Jinak já osobně bych realističnost SPWaW v 3D alá Total Anihilation docela uvítal...




Jinak já osobně bych realističnost SPWaW v 3D alá Total Anihilation docela uvítal...
URL : https://www.valka.cz/Steel-Panthers-1995-t2#552Verze : 0
Taky mi triD nesedlo, a prece jen mam radsi jednotky v radech tanku a muzu, kteri zabiraji jedno pole velikosti domu, nez iconu divize zabirajici hex znamenajici cele mesto ...
URL : https://www.valka.cz/Steel-Panthers-1995-t2#1417Verze : 0
Admin
MOD
Panzer Generala taky nejde než pochválit. A s výhradama k 3D bych souhlasil ten novej systém byl prostě jinej. Myslím si, že jednička a dvojka byli hry pro mě. Člověka, který o té době něco ví a chce se do ní aspoň takhle podívat
Vím jak ty bitvy probíhali a chci si zkusit jaký by to bylo v roli von Mansteina, Guderiana, Pattona, Žukova Montyho atd. To sem od nich čekal a to splnily nejlíp ze všech na trhu. S SP bych je nesrovnával, protože jde o velení větších svazků (spíš bych řek pluků, než divizí, pokud si vzpomínám byl tam samostně označenej 506 výsadkovej a ne celá 101 ale tady se fakt nehádám), tak se to prostě srovnávat nedá. Panzer general 3D sem hrál taky a řek bych že byl pro širší veřejnost. Méně reality více zábavy. Vaše malá armáda vedená generály s velkým počtem hvězdiček, křížků (no víte co myslím takovejch těch jako zkušeností) zničila obrovskou převahu protivníka. Zatímco kamarádi, který předchozí Panzer Generaly odhazovali a zatracovali s tím, že už je štve, že osm jejich Stuartů nestačí na jednoho Kingtigera, si 3D spíš zahráli. Prostě to bylo lehčí. Taky mě naštvali, že v 3D chyběla východní fronta. Co je to WW2 bez východní fronty? Odfláklá práce.

URL : https://www.valka.cz/Steel-Panthers-1995-t2#1784Verze : 0
Hrál jsem obojí, jsou to perfektní hry. Ale Pg jsem opustil poté, co se mi opakovaně nepovedlo dobýt včas Washington. Člověk se snaží, buduje dokonalou armádu, trénuje tanky, engineers, stíhačky a Stuky do pětihvězdičkové kvality, a nakonec na něj přijdou Amíci s atomovkou
. Steel Panthers jsou perfektní na taktiku, i když AI moc dobrá nebude. Angláni na mně útočí v poušti tankovou lavinou na jednom, maximálně dvou směrech. Není problém ustoupit a napdnout je ze stran a zezadu. Móc se mi líbí, jak počítač propadá panice



URL : https://www.valka.cz/Steel-Panthers-1995-t2#5021Verze : 0
Osma verze steelpantheru je na svete ... reakce jsou zatim dost rozpacite, v podstate se toho moc nezmenilo, trochu OOB, ale jinak zadne super nove featurky nebo tak neco, takze zatim co jsem videl odezvy, lide zustavaji u verze 7.1
s tou panikou, no, nevim ... obvykle hraju za rusaky nebo za nemce, neb to nejlepe odpovida memu pojeti strategie, protoze je obvykle dostatek jednotek, nebo par velmi dobrych stroju, se kterymi se da vynahradit nedostatek v poctu, a temer vzdy je rezba do posledniho muze
obcas dochazi i k tomu, ze me krasne zakopane tanky proste prevalcuje lavina muzu, ktere jsem proste nestih vystrilet, a to je pak jauvajs jauvajs
kruci, tak jsem si na to tak vzpomnel, asi jdu domu a jdu si to zahrat
s tou panikou, no, nevim ... obvykle hraju za rusaky nebo za nemce, neb to nejlepe odpovida memu pojeti strategie, protoze je obvykle dostatek jednotek, nebo par velmi dobrych stroju, se kterymi se da vynahradit nedostatek v poctu, a temer vzdy je rezba do posledniho muze




kruci, tak jsem si na to tak vzpomnel, asi jdu domu a jdu si to zahrat

URL : https://www.valka.cz/Steel-Panthers-1995-t2#25920Verze : 0
Admin
MOD
www.matrixgames.com, tam bude nekde odkaz, delaji toho vic, neco je placene, ale toto je zdarma ... a nepotesim te, osmicka ma kolem 450Mb

URL : https://www.valka.cz/Steel-Panthers-1995-t2#25947Verze : 0
Admin
MOD
Jak som čítal vaše pochvali na SP tak som tam zabruozdal a stiahol som tú osicku.Začal som to hrať,alebo skôr len sa stym oboznamovat, a ta po(n)ložka
Mega Campaign,ked ju spustim da mi Mega Campaign List a namiesto misií tam mám len čisla od 1 po neviem koľko.Neviem,nesmažím to dlho tak sa v tom moc nevyznaám.Tak prosím pomôžte.Plíz


URL : https://www.valka.cz/Steel-Panthers-1995-t2#41943Verze : 0
Citace - Haspeklo :
Jak som čítal vaše pochvali na SP tak som tam zabruozdal a stiahol som tú osicku.Začal som to hrať,alebo skôr len sa stym oboznamovat, a ta po(n)ložkaMega Campaign,ked ju spustim da mi Mega Campaign List a namiesto misií tam mám len čisla od 1 po neviem koľko.Neviem,nesmažím to dlho tak sa v tom moc nevyznaám.Tak prosím pomôžte.Plíz
Mega campaign - tie vyraba a distribuje vyrobca za peniaze. Hra ako taka je zadarmo, ale Mega Campaign je platena. Ak si chces zahrat chod do Solitair game (tusim) a tam si spusti bud Campaign, alebo jednotlive bitky Battle. Ak budes potrebovat blizsie pomoct tak cez ICQ.
URL : https://www.valka.cz/Steel-Panthers-1995-t2#164978Verze : 0
Citace - Martin Drobňák :
Mega campaign - tie vyraba a distribuje vyrobca za peniaze. Hra ako taka je zadarmo, ale Mega Campaign je platena. Ak si chces zahrat chod do Solitair game (tusim) a tam si spusti bud Campaign, alebo jednotlive bitky Battle. Ak budes potrebovat blizsie pomoct tak cez ICQ.
Tak tomuto hovorím brzká odpoveď

Vďaka za radu,ale už som to tak trochu vymazal,ale kedže už som v tebe našiel informátora "Ako na to" tak to zrejme znovu stiahnem a možno hodíme partičku cez net-ak sa to teda dá

URL : https://www.valka.cz/Steel-Panthers-1995-t2#164992Verze : 0
SP - WaW v8.0 som práve nainštaloval do počítača. Zak ak má niekto záujem, môžme hodiť partičku.....
URL : https://www.valka.cz/Steel-Panthers-1995-t2#165193Verze : 0
buko1
MOD
Na stránke http://www.matrixgames.com/games/downloads.asp?gid=297 je k dispozícii verzia 8.20 a vyššia. Takže to vyzerá že budem musieť sťahovať aj ja. Ale možno je v nejakom Leveli, alebo Score aj update.....
URL : https://www.valka.cz/Steel-Panthers-1995-t2#165481Verze : 0
buko1
MOD
Steel Panthers – scénáře EXTRA LEVEL.109
Steel Panthers: World at War v8.0 - Plná hra LEVEL.109
Steel Panthers v2.0 - Update LEVEL.132
Steel Panthers v8.1 - Update LEVEL.110
Steel Panthers v8.40 - Update LEVEL.129
(Všetko DVD)
Vďaka za ponuku, ale poštou by to trvalo dlho. V Leveli síce v8.20 ako taká nie je (možno tá verzia 2.0?), ale ešte skúsim Score, alebo stiahnuť z netu. S ADSL by to nemalo trvať dlho....
Steel Panthers: World at War v8.0 - Plná hra LEVEL.109
Steel Panthers v2.0 - Update LEVEL.132
Steel Panthers v8.1 - Update LEVEL.110
Steel Panthers v8.40 - Update LEVEL.129
(Všetko DVD)
Vďaka za ponuku, ale poštou by to trvalo dlho. V Leveli síce v8.20 ako taká nie je (možno tá verzia 2.0?), ale ešte skúsim Score, alebo stiahnuť z netu. S ADSL by to nemalo trvať dlho....
URL : https://www.valka.cz/Steel-Panthers-1995-t2#165501Verze : 0
buko1
MOD
OK - SP-WaW 8.20 nainštalovaná a pripravená. Takže kto má záujem, nech sa ozve, môžme to skúsiť MP.
URL : https://www.valka.cz/Steel-Panthers-1995-t2#166328Verze : 0
buko1
MOD
Citace - buko1 :
OK - SP-WaW 8.20 nainštalovaná a pripravená. Takže kto má záujem, nech sa ozve, môžme to skúsiť MP.
Zial cez leto asi nebude ani cas ani priestor, ale po lete si mozme dat jednu particku, ci uz cez MP (to som este neskusal), alebo po maily (to mam vyskusane).
URL : https://www.valka.cz/Steel-Panthers-1995-t2#166419Verze : 0
Cez leto aj ja budem mať málo času, ale v jeseni a hlavne cez dlhé zimné večery...
URL : https://www.valka.cz/Steel-Panthers-1995-t2#166433Verze : 0
buko1
MOD
Steel Panthers - Main Battle Tanks ???
URL : https://www.valka.cz/Steel-Panthers-1995-t2#166489Verze : 0
buko1
MOD
hele jede to jako realnej multiplayer v realnem case, nebo to funguje jen pres email ? pokud ano, tak bych si pres leto az se vratim z dovolene velice rad s nekym zkrizil dela



URL : https://www.valka.cz/Steel-Panthers-1995-t2#166494Verze : 0
Admin
MOD
Ide to aj cez email, ale aj normálne cez sieť, ak ti ovšem nevadí že musíš počkať na potiahnutie spoluhráča (ale zasa môžeš zasahovať do boja, aj keď ťahá spoluhráč (enemy spotted), čo si neviem predstaviť pri hre cez email). Ale ešte som to neskúšal hrať po internete, iba po lokálnej sieti...
URL : https://www.valka.cz/Steel-Panthers-1995-t2#166573Verze : 0
buko1
MOD
tak to jo, to je v pohode ... to by mi nevadilo, hrozne rad to zkusim
stylpantaky nainstaluju a prubnem to


URL : https://www.valka.cz/Steel-Panthers-1995-t2#166577Verze : 0
Admin
MOD
Momentálně se hrají SP nejčastěji ve verzích 7,1H2HFr a 8.Enhanced. Více na http://worldatwar.eu/index.php?refcode=156 zde se dá dočíst nejen o taktice a technických informacích, ale sehnat protihráče nebo sledovat hlášení z jiných bojů a mnoho dalšího.
URL : https://www.valka.cz/Steel-Panthers-1995-t2#230006Verze : 0
EDIT: To mám z toho že víc koukám na hodiny než na seznam témat, právě jsem objevil že WinSPMBT a WinSPWW2 tady jsou, jen od W
Takže níže psané je irelevantní 
Koukám je to tady skoro výlučně o WaW... Tak si dovolím upozornit na
Steel Panthers:Main Battle Tanks
http://www.shrapnelgames.com/SPCamo/wSPMBT/6.htm
a
Steel Panthers: World War II
http://www.shrapnelgames.com/SPCamo/wSPWW2/6.htm
Obojí běhá pod Windows (i v okně), obojí má řadu zajímavých prvků, obojí má skvělé možnosti tvorby map (i algoritmus je už celkem inteligentní a 15 výškových úrovní je bomba) - kdyby někdo měl zájem pár map jsem stvořil osobně (Jindřichohradecko, Nová Bystřice, hraniční přechod Hohenau-Borský sv. Jur a Bratislava-Petržalka ve verzi 1980 a 1938, můžu případně poslat).
A obojí umožňuje výběr z MNOHA jednotek. Přesněji řečeno skoro soubory OOB mají možnost zadat 999 jednotek a u některých zemí jsou téměř plné (WW2: Německo, moderní - SSSR/Rusko, USA a USMC, Izrael je taky docela natláskaný)... Jednoznačně doporučuji, i WW2 verze se mi líbí víc než SP:WAW.


Koukám je to tady skoro výlučně o WaW... Tak si dovolím upozornit na
Steel Panthers:Main Battle Tanks
http://www.shrapnelgames.com/SPCamo/wSPMBT/6.htm
a
Steel Panthers: World War II
http://www.shrapnelgames.com/SPCamo/wSPWW2/6.htm
Obojí běhá pod Windows (i v okně), obojí má řadu zajímavých prvků, obojí má skvělé možnosti tvorby map (i algoritmus je už celkem inteligentní a 15 výškových úrovní je bomba) - kdyby někdo měl zájem pár map jsem stvořil osobně (Jindřichohradecko, Nová Bystřice, hraniční přechod Hohenau-Borský sv. Jur a Bratislava-Petržalka ve verzi 1980 a 1938, můžu případně poslat).
A obojí umožňuje výběr z MNOHA jednotek. Přesněji řečeno skoro soubory OOB mají možnost zadat 999 jednotek a u některých zemí jsou téměř plné (WW2: Německo, moderní - SSSR/Rusko, USA a USMC, Izrael je taky docela natláskaný)... Jednoznačně doporučuji, i WW2 verze se mi líbí víc než SP:WAW.
URL : https://www.valka.cz/Steel-Panthers-1995-t2#233796Verze : 0
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.