Main Menu
User Menu

Sikorskij S-27 Ilja Muromec typ Je-1

Sikorsky S-26 Ilya Muromets Type Ye-1

Сикорский С-26 Илья Муромец тип Е-1

     
Název:
Name:
Sikorskij S-27 Ilja Muromec typ Je-1
Originální název:
Original Name:
Сикорский С-26 Илья Муромец тип Е-1
Kategorie:
Category:
bombardovací letoun
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1916-DD.MM.1916 Rusko-baltický vagonový závod, Petrohrad /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1916-DD.MM.1916
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
2?
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
7-8
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
dvouplošník
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické
Podvozek:
Undercarriage:
pevný
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola/lyže
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
4800 kg
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
7000 kg
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg
Rozpětí:
Wingspan:
31,35 m
Délka:
Length:
18,20 m
Výška:
Height:
? m
Plocha křídla:
Wing Area:
200,00 m2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový
Počet motorů:
Number of Engines:
4
Typ:
Type:
Renault o výkonu 165 kW/225 k
dvoulistá dřevěná vrtule
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
920 kg
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
130 km/h v 0 m
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
9 min do 1000 m
Operační dostup:
Service Ceiling:
3000 m
Dolet:
Range:
560 km
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km
Výzbroj:
Armament:
8x pohyblivý kulomet

? kg pum
Uživatelské státy:
User States:

Poznámka:
Note:
- varianta využívající příď vycházející z D-1 se zadní částí trupu převzatou z G-1 a křídly s velkým rozpětím, přepracované ovládání křidélek
- starší zroje mluví o osmi postavených strojích řady Je, doloženy jsou ale jen dva, č. 265 a 266; nabídka výrobce na stavbu 15 Je-2 z počátku roku 1917 zůstala nevyužita; situaci komplikuje i to, že minimálně č. 265 dodatečně dostal nové ocasní plochy se střelištěm (podoba obvykle označovaná jako Je-2) a může být na fotografiích považován za odlišný letoun
- navzdory pouze dvěma známým strojům Šavrov uvádí TTD pro čtyři různé verze
Zdroje:
Sources:
Хайрулин, Марат. Илья Муромец, гордость русской авиации. Яуза, Москва 2010. ISBN 978-5-699-42424-5.
Маслов, Михаил. Русские самолеты 1914-1917. Цейхгауз, Москва 2006. ISBN 5-9771-0005-1.
Шавров, В. Б. История конструкций самолетов в СССР до 1938г. Машиностроение, Москва 1986.
Gaczkowski, Boleslaw. Samolot bombowy RBWZ Ilja Muromiec. Bellona, Warszawa 2000. ISBN 83-11-09085-8.
Sobolev, Dmitrij A. I. I. Sikorskij (RBVZ) Ilja Muromec, L+K 200/17-21.
URL CZ: https://www.valka.cz/Sikorskij-S-27-Ilja-Muromec-typ-Je-1-t196065#564370Verze : 0
URL EN: https://www.armedconflicts.com/Sikorsky-S-26-Ilya-Muromets-Type-Ye-1-t196065#564370Version : 0
MOD
flyingmachines.ru
www.chitatel.net

Sikorskij S-27 Ilja Muromec typ Je-1 -


Sikorskij S-27 Ilja Muromec typ Je-1 -


Sikorskij S-27 Ilja Muromec typ Je-1 - Je-1

Je-1
URL CZ: https://www.valka.cz/Sikorskij-S-27-Ilja-Muromec-typ-Je-1-t196065#564391Verze : 1
URL EN: https://www.armedconflicts.com/Sikorsky-S-26-Ilya-Muromets-Type-Ye-1-t196065#564391Version : 0
MOD