Šen-jang JJ-1

Shenyang JJ-1
歼教-1
     
Název:
Name:
Šen-jang JJ-1 Shenyang JJ-1
Originální název:
Original Name:
歼教-1
Kategorie:
Category:
cvičný letoun trainer aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1958-DD.MM.195R Songling State-owned Machinery Factory, Shenyang, Liaoning
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1958-DD.MM.195R
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
3
První vzlet:
Maiden Flight:
26.07.1958
Osádka:
Crew:
2
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací retractable
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
3149 kg 6942 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
4159 kg 9169 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
4602 kg 10146 lb
Rozpětí:
Wingspan:
11,43 m 37ft 6in
Délka:
Length:
10,56 m 34ft 7,75in
Výška:
Height:
3,94 m 12ft 11,12in
Plocha křídla:
Wing Area:
21,50 m2 231.42 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
jednoproudový turbojet
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
PF-1A o tahu 15,59 kN PF-1A, thrust 3505 lb
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
840 km/h v 8000 m 522 mph in 26247 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
571 km/h v ? m 354.8 mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m ? min to ? ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
14500 m 47572 ft
Dolet:
Range:
1328 km 825.2 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
1x kanon Typ 23-1 ráže 23 mm 1x 23 mm Type 23-1 cannon
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
- první čínský proudový letoun domácí konstrukce, určen jako cvičný pro přechod mezi pístovými letouny jako CJ-6 a MiG-15UTI, motor je upravený Klimov RD-500
- vývoj byl ukončen poté, co bylo rozhodnuto o přeskočení tohoto stupně ve výcviku
- first indigenous Chunese jet aircraft, intended for transition between piston airplanes like CJ-6 and MiG-15UTI, engine was modified Klimov RD-500
- development discontinued after this step in training was skipped
Zdroje:
Sources:
Gordon, Yefim; Komissarov, Dmitriy. Chinese Aircraft: China's aviation industry since 1951. Hikoki Publications, Manchester 2008. ISBN: 9-781902-109046.
ruslet.webnode.cz
http://www.chineseaircraft.cn/showss.php?id=1696
www.internationalresinmodellers.com
URL : https://www.valka.cz/Sen-jang-JJ-1-t187831#546045 Verze : 0
http://590yy.com/%BC%DF%BD%CC1.html
http://www.chineseaircraft.cn/showss.php?id=1696

Šen-jang JJ-1 -


Šen-jang JJ-1 -


Šen-jang JJ-1 -


Šen-jang JJ-1 -


URL : https://www.valka.cz/Sen-jang-JJ-1-t187831#546046 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více