Název: Name: | Tupolev Tu-141 Striž | Tupolev Tu-141 Strizh |
Originální název: Original Name: | Туполев Ту-141 Стриж | |
Kategorie: Category: | bezpilotní průzkumný letoun | unmanned reconnaissance aerial vehicle |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1979-DD.MM.1989 Charkovské letecké výrobní sdružení, Charkiv | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1979-DD.MM.1989 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 152 | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.1974 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | Vzlet pomocí katapultu nebo rampy, přistání na padáku | Catapult or launch pad take-off, landing on a parachute |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | monoplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | kachna | canard |
Podvozek: Undercarriage: | zatahovací | retractable |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | jiné | other |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 5000 kg | 11023 lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 5370 kg | 11839 lb |
Rozpětí: Wingspan: | 3,87 m | 12 ft 8 ⅜ in |
Délka: Length: | 14,33 m | 47 ft ⅛ in |
Výška: Height: | 2,44 m | 8 ft |
Plocha křídla: Wing Area: | 10 m2 | 107.64 ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | jednoproudový | turbojet |
Počet motorů: Number of engines: | 1 | |
Typ: Type: | Tumansky KR-17A | Tumansky KR-17A |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | ? |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 1100 km/h v ? m | 684 mph in ? ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 1000 km/h v ? m | 621 mph in ? ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | 6000 m | 19685 ft |
Maximální dolet: Maximum Range: | 1000 km | 621 mi |
Vytrvalost: Endurance: | ? h | |
Výzbroj: Armament: | - | - |
Vybavení: Equipment: | průzkumné kamery | recoinnassance cameras |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | Súčasť prieskumného kompletu VR-2 Striž Štart je realizovaný katapultom (potrebnú rýchlosť dodáva odhoditeľný raketový štartovací motor) na špeciálnom prívese, pristátie je realizované na padákoch. Předchůdce průzkumného prostředku Tupolev Tu-143/VR-3 Rejs | Part of reconnaissance complex VR-2 Strizh |
Zdroje: Sources: | https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D1%83-141 Munson Air International August 1997, p. 101. |