Mikojan-Gurevič M-17

Mikoyan-Gurevich M-17
Микоян-Гуревич М-17
     
Název:
Name:
Mikojan-Gurevič M-17 Mikoyan-Gurevich M-17
Originální název:
Original Name:
Микоян-Гуревич М-17
Kategorie:
Category:
bezpilotní cílový letoun target drone
Výrobce:
Producer:
DD.MM.197R-DD.MM.19RR 117. letecký opravárenský závod, Lviv /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.197R-DD.MM.19RR
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
? konverzí MiG-17
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací retractable
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
3798 kg 8373 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
6286 kg 13858 lb
Rozpětí:
Wingspan:
9,628 m 31 ft 7 in
Délka:
Length:
11,26 m 36 ft 11 ¼ in
Výška:
Height:
3,80 m 12 ft 5 ⅝ in
Plocha křídla:
Wing Area:
22,6 m2 243.26 ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
jednoproudový turbojet
Počet motorů:
Number of engines:
1
Typ:
Type:
Klimov VK-1 o tahu 26,48 kN nebo
Klimov VK-1A o tahu 26,87 kN
Klimov VK-1, thrust 5952 lb or
Klimov VK-1A, thrust 6041 lb
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
1415 l
2x 400 nebo 600 l přídavná nádrž
311 Imp gal / 374 US gal
2x 88 or 132 Imp gal (106 or 159 US gal) drop tank
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
1114 km/h v 2000 m 692 mph in 6562 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
13000 m 42651 ft
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Vytrvalost:
Endurance:
1,17 h
Výzbroj:
Armament:
- -
Vybavení:
Equipment:
- -
Uživatelské státy:
User States:
- -
Poznámka:
Note:
Cvičný terč vyvinutý na základě letounu MiG-17.Kokpit je demontován přičemž ovládací prvky jsou direktivně připojeny k servům umístěným v původním prostoru kokpitu. Operační výška terče je 8000-13000 metrů.


Varianta M-17 vznikla jako jedna z posledních, mnohem dříve byly na bezpilotní prostředky přestavěny stroje MiG-17P a PF (M-17P/PF), MiG-17 navíc zbylo použitelných jen velmi malé množství.
-
Zdroje:
Sources:
Piotr Butowski:Samoloty MiG (Wydawnictwa Komunikacji i Laczności, Waršava 1987)
ruslet.webnode.cz
URL : https://www.valka.cz/Mikojan-Gurevic-M-17-t80670#295552 Verze : 2
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy

Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více