BA-27 Dyrenkov
V roce 1931 (v souvislosti s Tankovým plánem) byl na základě projektu konstruktéra-samouka N.I.Dyrenkova v Ižorském závodě vyroben prototyp obrněného automobilu na třínápravovém šasi vozidla Ford-Timken. Pro hranatý tvar jeho korby byl nazýván "cобачий ящик" (psí bouda). Vozidlo bylo šito doslova horkou jehlou s kotlového plechu tloušky 4,8 mm a byla na něj instalována věž z OA BA-27 (tanku T-18/1927). Pro mnoho nedostatků (špatný výhled řidiče, málo místa v interiéru vozidla, celkově horší jako BA-27) se ve vývoji nepokračovalo.
Zdroj
Kolomiec Maxim, Srednyje broněavtomobili Krasnouj Armii, Frontovaja iljustracija, Stratěgija KM, Moskva 1999
OA Dyrenkov BA-27
Moskva, zima 1931
V roce 1931 (v souvislosti s Tankovým plánem) byl na základě projektu konstruktéra-samouka N.I.Dyrenkova v Ižorském závodě vyroben prototyp obrněného automobilu na třínápravovém šasi vozidla Ford-Timken. Pro hranatý tvar jeho korby byl nazýván "cобачий ящик" (psí bouda). Vozidlo bylo šito doslova horkou jehlou s kotlového plechu tloušky 4,8 mm a byla na něj instalována věž z OA BA-27 (tanku T-18/1927). Pro mnoho nedostatků (špatný výhled řidiče, málo místa v interiéru vozidla, celkově horší jako BA-27) se ve vývoji nepokračovalo.
Zdroj
Kolomiec Maxim, Srednyje broněavtomobili Krasnouj Armii, Frontovaja iljustracija, Stratěgija KM, Moskva 1999
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
OA Dyrenkov BA-27
Moskva, zima 1931