Název: Name: | SAAB B 17C | |
Originální název: Original Name: | SAAB B 17C | |
Kategorie: Category: | bombardovací letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1942-DD.MM.194R Svenska Aeroplan AB, Linköping DD.MM.1942-DD.MM.194R Svenska Aeroplan AB, Trolhättan | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.RRRR-DD.MM.RRRR | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 77 | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.RRRR | |
Osádka: Crew: | 2 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | zatahovací | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola/lyže | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 2680 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 3870 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 13,70 m | |
Délka: Length: | 10,00 m | |
Výška: Height: | 4,15 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 28,50 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Piaggio P.XI bis RC.40 o výkonu 765 kW/1040 třílistá stavitelná vrtule Piaggio P.1001 | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 435 km/h v ? m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 270 km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 9800 m | |
Dolet: Range: | 1700 km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | |
Výzbroj: Armament: | 2x kulomet ráže 8 mm 1x pohyblivý kulomet ráže 8 mm 700 kg pum | |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | - | |
Zdroje: Sources: | Schwarz, Karl. Erste Eigenetwicklung, Klassiker der Luftfahrt 2012/05. Marrand, Michel. Le SAAB 17, Le Fana L'Aviation 1971/09. Andersson, Hanns G. Saab Aircraft since 1937. Smithsonian Institution Press, Washington 1989. ISBN 0-87474-314-1. Callaway, Tim. The first SAAB, Aviation Classic Issue 16, 2012. |
URL : https://www.valka.cz/SAAB-B-17C-t181199#531380Verze : 0
Aubi
MOD
http://www.airwar.ru/enc/bww2/saab17.html
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | SAAB B 17C |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/SAAB-B-17C-t181199#531381Verze : 0
Aubi
MOD
http://commons.wikimedia.org/wiki/Category:Saab_17
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | SAAB B 17C |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Na konci druhé světové války bylo 15 B 17C vyčleněno pro Dánskou brigádu, exilovou jednotku sídlící ve Švédsku, pro případ, že by německé jednotky v Dánsku odmítly kapitulovat. K jejich nasazení ale nedošlo. Letouny sídlily u křídla F 7 na letišti Såtenäs.
Stroj vystavený v Danmarks Tekniske Museum je ovšem B 17A.
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | SAAB B 17C |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/SAAB-B-17C-t181199#531382Verze : 0
Aubi
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.