Ranger V-770
Použité prameny:
www.oldengine.org
http://en.wikipedia.org/wiki/Ranger_V-770
http://home.att.net/~jbaugher1/p77.html
archiv autora
Výrobce: | Fairchild Ranger Aircraft Engine Division, Fairchild Aircraft and Engine Corp. |
Vyráběn: | 1940 - 1945 |
Vyrobeno ks: | - |
Uspořádání válců: | řadový invertní dvanáctiválec s válci do V |
Chlazení: | vzduchem |
Vrtání válce: | 101,6 mm |
Zdvih: | 120 mm |
Stupeň komprese: | 6,5:1 |
Zdvihový objem: | 12,60 dm3 |
Příprava palivové směsi: | karburátor Bendix |
Ventily: | rozvod DOHC, jeden sací a jeden výfukový ventil na válec |
Palivo: | 87 oktanů |
Přeplňování: | jednostupňový jednorychlostní odstředivý kompresor |
Délka: | 1 575 mm |
Šířka: | 711 mm |
Výška: | 818 mm |
Hmotnost: | 331 kg |
Výkon: | 520 koní při 3 150 ot/min - při vzletu 450 koni při 3 000 ot/min – trvalý výkon |
Poznámka: | , Fairchild AT-21, Bell XP-77, Vought XSO2U-1 Scout aj. |
Použité prameny:
www.oldengine.org
http://en.wikipedia.org/wiki/Ranger_V-770
http://home.att.net/~jbaugher1/p77.html
archiv autora
URL : https://www.valka.cz/Ranger-V-770-7-t69030#242638Verze : 0
Vláďa
MOD
Fotografie, zdroj: www.prime-mover.org
URL : https://www.valka.cz/Ranger-V-770-7-t69030#242687Verze : 0
Vláďa
MOD
Reklama
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.