Název: Name: | REM-KS | REM-KS |
Originální název: Original Name: | РЭМ-КС | |
Kategorie: Category: | střední opravárenské a vyprošťovací vozidlo | medium repair and rescue vehicle |
Výrobce: Producer: | DD.MM.2014-DD.MM.RRRR Společnost "Projekt-těchnika", Čebokasy, Čuvašská republika, | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.2014-DD.MM.RRRR | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | ? | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.MM.2009 asi | |
Obsluha: Crew: | 3 | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Podvozek: Chassis: | 8x8.1 | |
Pohotovostní hmotnost: Curb Weight: | 28700 kg | 63273 lb |
Celková hmotnost: Gross Vehicle Weight: | - kg | - lb |
Celková délka: Overall Length: | 12680 mm | 41 ft 7 ¼ in |
Celková šířka: Overall Width: | 2750 mm | 9 ft ¼ in |
Celková výška: Overall Height: | 3950 mm | 12 ft 11 ½ in |
Světlá výška: Ground Clearance: | 485 mm | 1 ft 7 ⅛ in |
Rozvor: Wheelbase: | 2200 + 4350 + 1450 mm | 7 ft 2 ⅝ in + 14 ft 3 ¼ in + 4 ft 9 ⅛ in |
Rozchod: Track: | 2218 mm | 87 ⅜ in |
Pohon: Propulsion: | ||
Typ: Type: | JaMZ-8424.10, osmiválcový vodou chlazený, přeplňovaný diesel, o obsahu 17 dm3 a výkonu 345,5 kW při 2100 obr./min. | YaMZ-8424.10, eight-cylinder water-cooled, supercharged diesel, with a capacity of 1037.4 cu in and an output of 463.3 bph at 2100 rpm. |
Převodovka: Gearbox: | - | - |
Spojka: Clutch: | - | - |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | - l | - Imp gal |
Výkony: Performance: | ||
Rychlost na silnici: Road Speed: | 80 km/h | 50 mph |
Rychlost v terénu: Cross-country Speed: | - km/h | - mph |
Spotřeba paliva: Fuel Consumption: | - l/100 km | - mi/Imp gal |
Jízdní dosah po silnici: Cruising Range on Road: | 1000 km | 621 mi |
Jízdní dosah v terénu: Cross-country Cruising Range: | - km | - mi |
Překonávání překážek: Obstacles Crossing: | ||
Nájezdový úhel přední/zadní: Angle of Approach/Departure: | 25 ° / ? ° | |
Svah: Gradient: | 30 ° | 67 % |
Boční náklon: Side Slope: | 40 ° | 89 % |
Překročivost: Trench Crossing: | 1,5 m | 59 in |
Výstupnost: Vertical Obstacle: | 0,6 m | 24 in |
Brodivost: Fording Depth: | 1,4 m | 55 in |
Nástavba: Superstructure: | Kabina řidiče a osádky. Dílna. Výložníkový jeřáb typu IM240. | Driver's cab and crew. Workshop. Jib crane type IM240. |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | Odborné veřejnosti bylo vozidlo představeno 30.06.2010 na moskevské výstavě: Mezinárodní fórum technologií ve strojírenství (Международный Форум Технологии в машиностроении). Podvozek: BAZ-6910-020 nebo 021. Pneumatiky: 21.5/75R21. Verze REM-KS s přídavným pancéřováním. Verze REM-KS1 bez pancéřové ochrany. Dvě verze chladicího systému: - pro tropické pásmo (-10 až +50°C), - pro chladné pásmo (-50 až +50°C). | The vehicle was presented to the professional public on June 30, 2010 at the Moscow exhibition: International Forum Engineering Technologies (Международный Форум Технологии в машиностроении). Chassis: BAZ-6910-020 or 021. Tires: 21.5/75R21. REM-KS version with additional armour. REM-KS1 version without armour protection. Two versions of the cooling system: - for tropical zone (14 to +122°F), - for the cold zone (-58 to +122°F). |
Zdroje: Sources: | www.pr-t.ru www.vitalykuzmin.net русская-сила.рф |
Období | - |
Typ stroje | RUS - REM-KS (střední opravárenské a vyprošťovací vozidlo) |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |