Název: Name: | Potez 580 | |
Originální název: Original Name: | Potez 580 | |
Kategorie: Category: | dopravní letoun | |
Výrobce: Producer: | Aéroplanes Henry Potez, Aubervilliers | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1934-DD.MM.1935 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 80 | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.09.1934 | |
Osádka: Crew: | 1 + 2 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 510 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 870 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 11,300 m | |
Délka: Length: | 7,440 m | |
Výška: Height: | 2,360 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 19,00 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 45,789 kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Potez 6B vzduchem chlazený hvězdicový šestiválec o vzletovém výkonu 88 kW (120 k). Vrtule dvoulistá dřevěná s pevným úhlem náběhu. | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 190 km/h v ? m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 160 km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 5900 m | |
Dolet: Range: | 1200 km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | |
Výzbroj: Armament: | neozbrojený | |
Uživatelské státy: User States: | - | |
Poznámka: Note: | Potez 580 byl vyráběn jako turistický letoun. Byl to hornoplošník se smíšenou konstrukcí. Křídlo bylo dvounosníkové s obdelníkovým půdorysem se zakulacenými konci křídel. Kabina osádky byla třímístná uzavřená. Podvozek byl klasický pevný, hlavní kola podvozku byla kapotována, pod ocasem byla pevná kluzná ostruha. | |
Zdroje: Sources: | www.aviafrance.com https://www.airwar.ru/enc/law1/potez58.html https://www.cofe.ru/avia/P/P-155.htm https://www.aviastar.org/air/france/potez-595.php lemairesoft.sytes.net aviarmor.net |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Potez-580-t167160#502608Verze : 0
Vláďa
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.