Potez 31 C.2

     
Název:
Name:
Potez 31 C.2 Potez 31 C.2
Originální název:
Original Name:
Potez 31 C.2
Kategorie:
Category:
stíhací letoun fighter aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1928-DD.MM.1928 Société des Aéroplanes Henry Potez, Méaulte /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1928-DD.MM.1928
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
1
První vzlet:
Maiden Flight:
07.01.1928
Osádka:
Crew:
2
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
1270 kg 2800 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
2130 kg 4696 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
14,300 m 46ft 11in
Délka:
Length:
9,500 m 31ft 2in
Výška:
Height:
3,400 m 11ft 2in
Plocha křídla:
Wing Area:
40,00 m2 430.56 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
53,25 kg/m2 10.91 lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Hispano-Suiza 12Mb kapalinou chlazený vidlicový dvanáctiválec o vzletovém výkonu 423 kW (575 k) a nominálním výkonu 368 kW (500 k) při 2 000 ot/min.
Vrtule dvoulistá dřevěná s pevným úhlem náběhu.
Hispano-Suiza 12Mb twelve-cylinder liquid-cooled Vee engine, rated at 567 hp for take-off and nomimal power 493 hp at 2,000 rpm,
driving a two-blade fixed-pitch wooden propeller.
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
242 km/h v 315 m 150.4 mph in 1033 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
204 km/h v ? m 126.8 mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m ? min to ? ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
8000 m 26247 ft
Dolet:
Range:
? km ? mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
2x pevný synchronizovaný kulomet ráže 7,7 mm nad motorem,
1x zdvojený pohyblivý kulomet ráže 7,7 mm v zadní kabině a
1x pohyblivý kulomet ráže 7,7 mm pro střelbu dolu pod letoun výstřelnou štěrbinou v podlaze.
Two fixed forward-firing 0.303 inch machine-guns,
one twin flexible rearward firing 0.303 inch machine-guns in the rear cockpit and
one flexible downward firing 0.303 inch machine-gun firing through a hatch in the rear cockpit floor-
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
Potez 31 byl navržen a postaven dle specifikací z roku 1925. Francouzské letecrvo požadovalo dvoumístný stíhací letoun pro noční stíhání nebo stíhací letoun, který by ve dne mohl plnit průzkumné úkoly. Potéz 31 navázal velmi úzce na víceúčelový bojový letoun Potez 25. Jednalo se tedy o hornoplošný letoun celodřevěné konstrukce, která byla potažena plátnem. Výkony však byly nedostatečné a tak v roce 1929 byly na tomto typu zastaveny všechny práce. The Potez 31 was designed to meet the requirements of the 1925 C2 programme calling for a two-seat night fighter and diurnal reconnaissance-fighter. Not flown until 1929, and closely resembling the Potez 25M monoplane variant of the Potez 25 army co-operation biplane, the Potez 31 was a parasol monoplane of wooden construction with fabric covering.
Development of the Potez 31 was terminated with the discontinuation of the C2 programme.
Zdroje:
Sources:
http://www.airwar.ru/enc/fww1/potez31.html
www.aviafrance.com
http://www.aviastar.org/air/france/potez-31.php
http://www.hydroretro.net/etudegh/hispanosuiza.pdf

Potez 31 C.2 -


URL : https://www.valka.cz/Potez-31-C-2-t167011#502240 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více