Název: Name: | Potez 25.12 A.2 | Potez 25.12 A.2 |
Originální název: Original Name: | Potez 25.12 A.2 | |
Kategorie: Category: | průzkumný/pozorovací letoun | reconnaissance/scout aeroplane |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1926-DD.MM.1927 Société des Aéroplanes Henry Potez, Méaulte | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1926-DD.MM.1927 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 280 | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.1926 | |
Osádka: Crew: | 2 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | dvouplošník | biplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | fixed |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | wheels |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 1352 kg | 2981 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 2120 kg | 4674 lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 2500 kg | 5512 lb |
Rozpětí: Wingspan: | 14,140 m | 46ft 5in |
Délka: Length: | 9,200 m | 30ft 2,25in |
Výška: Height: | 3,550 m | 11ft 7,75in |
Plocha křídla: Wing Area: | 47,00 m2 | 505.9 ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 45,106 kg/m2 | 9.24 lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | piston |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Salmson 18Cmb vzduchem chlazený dvouhvězdicový osmnáciválec (válce za sebou) o výkonu 382,5 kW (520 k) při 1 700 ot/min v h= 0 m. Vrtule dvoulistá kovová Levasseur s pevným úhlem náběhu. | Salmson 18Cmb eighteen-cylinder air-cooled two-row radial engine (not staggered) rated at 513 hp at 1,700 rpm at sea level, driving a two-blade metal fixed-pitch Levasseur propeller. |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | ? |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 225 km/h v 0 m | 139.8 mph in 0 ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 195 km/h v ? m | 121.2 mph in ? ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | 6,0 m/s | 1181.1 ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | ? min to ? ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | 7150 m | 23458 ft |
Dolet: Range: | 800 km | 497.1 mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | ? mi |
Výzbroj: Armament: | 1x pevný kulomet Vickers ráže 7,7 mm nad motorem a 1x zdvojený kulomet Lewis ráže 7,7 mm na oběžném kruhu TO 4 v zadní kabině. Pumový náklad: do 200 kg. Později byly britské kulomety nahrazeny kulomety Darne ráže 7,5 mm a oběžný kruh TO 4 byly nahrazen kruhem TO 10. | One fixed forward-firing 0.303 inch Vickers machine-gun above the engine and one twin flexible rearward-firing 0.303 Lewis machine-guns on circular ring TO 4 in the rear cabin. Bomb load: Up to 441 lb of bombs. Later: the British machine-guns was replaced French machine-guns Darne caliber 0.295 inch and a circular ring TO 4 were replaced by a ring Type TO 10. |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | stažen z provozu | taken out of service |
Zdroje: Sources: | www.aviafrance.com http://www.aviastar.org/air/france/potez-25.php http://www.airwar.ru/enc/bww1/potez25.html http://fr.wikipedia.org/wiki/Potez_25 |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |