Název: Name: | Phönix 20.14 | |
Originální název: Original Name: | Phönix 20.14 | |
Kategorie: Category: | stíhací letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1916-DD.12.1916 Oesterreichisch-Ungarische Albatros-Flugzeugwerke GmbH, Wien / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1916-DD.12.1916 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1 | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.01.1917 | |
Osádka: Crew: | 1 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | dvouplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 665 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 920 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 8,60 m | |
Délka: Length: | 6,30 m | |
Výška: Height: | 2,73 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 19,50 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Austro-Daimler AD6 série 18 o výkonu 136 kW/185 k | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | ? km/h v ? m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | ? m | |
Dolet: Range: | ? km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | |
Výzbroj: Armament: | - | |
Uživatelské státy: User States: | ||
Poznámka: Note: | Prototyp Phoenix 20.14 vznikol vývojom z lietadla Hansa-Brandenburg D.I. Má rozmernejšiu (hlbšiu) prednú časť trupu, ktorá eliminuje vplyv baldachýnu krídla. V súvislosti s tým je priestor pilota posadený nižšie do trupu, takže pilot má veľmi sťažený dopredný výhľad. Ďalší vývoj typu bol zastavený v prospech typu Phoenix 20.15, ktorý pri skúškach vykazoval lepšie letové charakteristiky. | |
Zdroje: Sources: | Green, W.; Swanborough, G. Encyklopedie stíhacích letounů. Svojtka & Co., Praha 2002. ISBN 80-7237-341-2. Grosz, P. M. Phönix D.I-II, Windsock Datafile No.31, Albatros Productions, Berkhamsted 1992. www.csd.uwo.ca |
URL : https://www.valka.cz/Phoenix-20-14-t48992#190444Verze : 0
buko1
MOD
www.flyingmachines.ru
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Phönix 20.14 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Phoenix-20-14-t48992#510702Verze : 0
Aubi
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.