Percival Gull Four

     
Název:
Name:
Percival Gull Four
Originální název:
Original Name:
Percival Gull Four
Kategorie:
Category:
víceúčelový letoun
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1932-DD.MM.193R Percival Aircraft Co. Ltd., Gravesend
DD.MM.193R-DD.MM.193R British Aircraft Co., Maidstone
DD.MM.1933-DD.MM.193R George Parnall & Co. Ltd., Yate
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1932-DD.MM.193R
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
29:
1 BAC
24 Parnall
4 Percival
První vzlet:
Maiden Flight:
08.07.1932
Osádka:
Crew:
3
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické
Podvozek:
Undercarriage:
pevný
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
531 kg
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
930 kg
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
1021 kg
Rozpětí:
Wingspan:
7.54 m
Délka:
Length:
11.02 m
Výška:
Height:
2.25 m
Plocha křídla:
Wing Area:
15.7 m2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Cirrus Hermes IV o výkonu 97 kW nebo
Napier Javelin III o výkonu 119 kW nebo
de Havilland Gipsy Major I o výkonu 97 kW nebo
Blackburn Cirrus Major I o výkonu 101 kW nebo
Blackburn Cirrus Major II o výkonu 101 kW
dvoulistá vrtule
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
233.4 km/h v ? m
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
201.2 km/h v ? m
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
4.3 m/s
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m
Operační dostup:
Service Ceiling:
4877 m
Dolet:
Range:
1126.5 km
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km
Výzbroj:
Armament:
-
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
Percival Gull je celodreveným dolnoplošníkom s presklenou kabínou. Prototyp (G-ABUR) poháňaný štvorvalcovým motorom Cirrus Hermes IV bol postavený pre kráľovský pohár v roku 1932. Prototyp dostal následne (po roce 1955) označenie Percival Gull Four P.1. Mk. I. Následné lietadlá s novou kabínou dostali označenie Gull Four P.1.A Mk. II. Keď bol do lietadla zastavaný Napier javelin III dosahoval vo svojom období rýchlosť podobnú ako súdobé stíhačky. Súkromní letci ako Sir Phillip Sassoon a W. Lindsay Everard túto verziu s označením Percival Gull Four P.1.B Mk. IIa (napr.G-ACGR ) značne uprednostňovali. S motorom Gipsy Major sa lietadlo značilo P.1.C Gull Four Mk. IIb a s motorom Blackburn Cirrus zase P.1.E Gull Four Mk. III.
Zdroje:
Sources:
https://en.wikipedia.org/wiki/Percival_Gull
www.pilotfriend.com
www.britishaircraft.co.uk





URL : https://www.valka.cz/Percival-Gull-Four-t64930#231428Verze : 0
banner 1 top banner 5 top banner 6 top

Rozpočet

Rozpočet valka.cz 2019 : 85.000,- Kč
Příjmy doposud : 64.741,- Kč

♡ Chci přispět

HLEDÁME NOVÉ KOLEGY

Server valka.cz neustále hledá nové kolegy, kteří jsou ochotni pomoci s rozvojem a doplňováním obsahu, koordinací a kontrolou práce, moderováním příspěvků a další činností. Neváhejte a zapojte se do tvorby valka.cz v duchu hesla Čtenáři sobě :)

Přidejte se k nám!