Packard V-1650-9

     
Název:
Name:
Packard V-1650-9 Packard V-1650-9
Originální název:
Original Name:
Packard V-1650-9
Kategorie:
Category:
vidlicový motor vee engine
Výrobce:
Producer:
Packard Motor Co., Detroit, Michigan
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1944-DD.MM.194R
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
unknown
Prototyp vyroben:
Prototype Built:
DD.08.1941 prototype V-1750-1
Použití:
Use:
North American P-51H Mustang
Technické údaje:
Technical Data:
 
Počet válců:
Number of Cylinders:
12
Hmotnost:
Weight:
746 kg 1645 lb
Celková délka:
Overall Length:
2253 mm 7ft 4,7in
Celková šířka / Průměr:
Overall Width / Diameter:
781 mm 2ft 6,75in
Celková výška:
Overall Height:
1016 mm 3ft 4in
Vrtání:
Bore:
137,2 mm 5,4in
Zdvih:
Stroke:
152,4 mm 6in
Zdvihový objem:
Swept Volume: (l/cu in)
27.02 l 1649 cu in
Palivo:
Fuel:
benzín s oktanovým číslem 100/150 Gasoline with an octane rating 100/150.
Příprava palivové směsi:
Carburation or Injection:
Dvojitý karburátor Bendix Stromberg 8D/44/1 s automatickou regulací bohatosti směsi. Twin-choke updraft carburettor Bendix Stromberg 8D/44/1 with automatic mixture control
Kompresní poměr:
Compression Ratio:
6,0 : 1 6,0 : 1
Plnění válců:
Mixture Charging:
Přeplňovaní dvourychlostním dvojstupňovým kompresorem s automatickou regulací plnícího tlaku. Za druhým stupňem kompresoru byl mezichladič stlačeného vzduchu.
Převodový poměr: I. rychlost: 1: 6,39, II. rychlost: 1:8,095.
Průměr rotoru 1. stupeň: mm a 2. stupeň: mm.
Supercharger: Two-speed two-stage, boost pressure automatically linked to the throttle, water-air aftercooler installed between the second stage and the engine.
Low blower gear ratio: 6.39:1, high blower gear ratio: 8.095:1.
1st stage impeller diam. 12 in, 2nd stage impeller 10.1in.
Chlazení:
Cooling:
Kapalinové přetlakové. Směs 70% vody a 30% ethylenglykolu. Liquid cooled pressurized mixture 70% water and 30% ethylene glycol.
Výkony:
Performance:
 
Výkon:
Power:
1029.1 kW při 3000 ot/min 1380 bhp at 3000 rpm
Poznámka:
Note:
Výkony:
Vzletový: 1 029,1 kW (1 399 k) při 3 000 ot/min
Nouzový bojový (WEP):
1 654 kW (2 249 k) v h= 3 100 m se vstřikem vody a metanolu
1 342 kW (1 825 k) v h= 7 600 m se vstřikem vody a metanolu

Ventilový rozvod: SOHC, dva sací a dva výfukové ventily na válec, výfukové ventily byly chlazeny sodíkovým jádrem.
1,380 hp at 3,000 rpm for take-off
war emergency power (WEP):
2,218 hp at 10,200 ft with Water methanol injection
1,800 hp at 20,000 ft with Water methanol injection


Valvetrain: SOHC, two intake and two exhaust valves per cylinder, sodium-cooled exhaust valve stems
Zdroje:
Sources:
www.456fis.org
https://en.wikipedia.org/wiki/Packard_V-1650
www.hemmings.com
http://jn.passieux.free.fr/html/Packard_Merlin.php
pwencycl.kgbudge.com
airandspace.si.edu
upload.wikimedia.org
URL : https://www.valka.cz/Packard-V-1650-9-t184828#539420 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy

Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více