PZL W-3PL Głuszec

     
Název:
Name:
PZL W-3PL Głuszec PZL W-3PL Głuszec
Originální název:
Original Name:
PZL W-3PL Głuszec
Kategorie:
Category:
víceúčelový vrtulník utility helicopter
Výrobce:
Producer:
DD.MM.2007-DD.MM.201R Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego PZL-Świdnik SA, Świdnik
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.2007-DD.MM.201R
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
8 konverzí W-3W
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
2
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Uspořádání rotorů:
Rotor Configuration:
hlavní a vyrovnávací rotor main and antitorque rotor
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného vrtulníku:
Empty Weight:
4680 kg 10318 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
? kg ? lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
6400 kg 14110 lb
Délka s otáčejícími se rotory:
Length with Rotors Turning:
18,79 m 61 ft 7 ¾ in
Délka trupu:
Fuselage Length:
15,05 m 49 ft 4 ½ in
Šířka trupu:
Fuselage Width:
1,75 m 5 ft 8 ⅞ in
Celková výška:
Overall Height:
5,14 m 16 ft 10 ⅜ in
Průměr hlavního rotoru:
Main Rotor Diameter:
15,70 m 51 ft 6 ⅛ in
Průměr vyrovnávacího rotoru:
Tail Rotor Diameter:
3,03 m 9 ft 11 ¼ in
Plocha disku hlavního rotoru:
Main Rotor Disc Area:
193,59 m2 2083.79 ft2
Plocha disku vyrovnávacího rotoru:
Tail Rotor Disc Area:
7,21 m2 77.61 ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
turbohřídelový turboshaft
Počet motorů:
Number of engines:
2
Typ:
Type:
WSK PZL-Rzeszów PZL-10W o vzletovém výkonu 662 kW/900 k WSK PZL-Rzeszów PZL-10W, take-off power 888 shp
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
1720 l
730 l pomocná nádrž
378 Imp gal / 454 US gal
161 Imp gal / 193 US gal auxiliary tank
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
235 km/h v ? m 146 mph in ? ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
8,5 m/s 1673 ft/min
Statický dostup:
Static Ceiling:
660 m 2165 ft
Dynamický dostup:
Dynamic Ceiling:
4520 m 14829 ft
Dolet:
Range:
? km ? mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
730 km 454 mi
Přepravní kapacita:
Transport Capacity:
10 vojáků

2100 kg nákladu
2100 kg podvěšeného nákladu
10 troops

4630 lb of cargo
4630 lb of cargo externally
Výzbroj a vybavení:
Armament and Equipment:
 
Výzbroj:
Armament:
1x kulomet WKM-Bm ráže 12,7 mm v dálkově ovládané věži ZSW-12,7 v přídi

2x pouzdro UPK-23-250 s kanonem GŠ-23
4x raketnice MARS-2M s 16 raketami ráže 57 mm
4x raketnice B-8-10 s 10 raketami ráže 80 mm
2x nosič GAD se dvěma střelami Strzała 2M
4x minovací kontejner PLATAN
1x 12.7 mm WKM-Bm machine gun in a ZSW-12,7 remotely controlled nose turret

2x UPK-23-250 pod with GSh-23 cannon
4x MARS-2M rocket pod with 16 57 mm rockets
4x B-8-10 rocket pod with 10 80 mm rockets
2x GAD rail with two Strzała 2M missiles
4x PLATAN mine-laying pod
Vybavení:
Equipment:
- -
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
- -
Zdroje:
Sources:
pzl.swidnik.pl
pzlswidnik.wp.pl
https://www.leonardocompany.com/en/-/w3pl-gluszec
www.army-technology.com
URL : https://www.valka.cz/PZL-W-3PL-Gluszec-t120135#616375 Verze : 0
W-3PL Głuszec 0819 ze stavu 56. pluku bitevních vrtulníků (2. letka bitevních vrtulníků).
Radom 2011
PZL W-3PL Głuszec - vlastní foto

vlastní foto
PZL W-3PL Głuszec - vlastní foto

vlastní foto
PZL W-3PL Głuszec - vlastní foto

vlastní foto
PZL W-3PL Głuszec - vlastní foto

vlastní foto
PZL W-3PL Głuszec - vlastní foto

vlastní foto
PZL W-3PL Głuszec - vlastní foto

vlastní foto
URL : https://www.valka.cz/PZL-W-3PL-Gluszec-t120135#412452 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více