Název: Name: | PZL I-22 Iryda M-93K | |
Originální název: Original Name: | PZL I-22 Iryda M-93K | |
Kategorie: Category: | cvičný letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1994-DD.MM.1996 Wytwórnię Sprzętu Komunikacyjnego PZL-Mielec, Mielec | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1994-DD.MM.1996 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 4 | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.06.1994 | |
Osádka: Crew: | 2 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | zatahovací | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 4650 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 6700 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 8700 kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 9,60 m | |
Délka: Length: | 13,22 m | |
Výška: Height: | 4,30 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 19,92 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | jednoproudový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | PZL K-15 o tahu 15 kN | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 2540 l 2x 400 l přídavná nádrž | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 943 km/h v ? m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | 42 m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 13750 m | |
Dolet: Range: | ? km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | 1820 km | |
Výzbroj: Armament: | 1x kanon GŠ-23L ráže 23 mm, 200 nábojů 1800 kg podvěšené výzbroje na čtyřech závěsnících: 250kg pumy 500kg pumy raketnice Mars-2 nebo Mars-4 raketnice UB-16-57U nebo UB-32A-1 ... | |
Uživatelské státy: User States: | ||
Poznámka: Note: | - modernizace I-22 s novými motory, avionikou a zesílenými křídly, kvůli problémům s motory výroba předčasně ukončena | |
Zdroje: Sources: | Lambert, Mark. Jane´s All the World's Aircraft 1991-1992. Jane's Information Group, Coulsdon 1991. ISBN 0-7106-0965-5. http://www.polot.net/?p=a224 http://www.polot.net/?p=b224 http://www.polot.net/?p=c224 www.samolotypolskie.pl |
URL : https://www.valka.cz/PZL-I-22-Iryda-M-93K-t186251#543404Verze : 0
Aubi
MOD
Letoun v expozici Wojska Polskiego ve Varšavě. Vojenská registrace 0204, civilní registrace SP-PWG. Letoun je oproti stroji v muzeu w Krakově kompletnější.
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | PZL I-22 Iryda |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/PZL-I-22-Iryda-M-93K-t186251#535750Verze : 0
Reklama
en.wikipedia.org
Období | - |
Výrobce | WSK-Mielec / PZL Mielec |
Typ letounu | PZL I-22 Iryda M-93K |
Kamufláž | Hi-Vis |
![]() ![]() |
|
Země | ![]() |
Pilot | - |
Výrobní číslo | 1 ANP 01-05 |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | SP-PWD |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.1993 |
Autor | Tomasz Szulc |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Iryda M-63 byla v podstatě prototypem M-63K. Byla konvertována z 5. I-22 1 AN 001-01.
URL : https://www.valka.cz/PZL-I-22-Iryda-M-93K-t186251#543407Verze : 0
Aubi
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.