Název: Name: | PZL-4 | |
Originální název: Original Name: | PZL-4 | |
Kategorie: Category: | dopravní letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1932-DD.MM.1932 Państwowe Zakłady Lotnicze, Warszawa / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1932-DD.MM.1932 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1 | |
První vzlet: Maiden Flight: | 08.01.1932 | |
Osádka: Crew: | 2 + 10 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 4081 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 5586 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 24,40 m | |
Délka: Length: | 16,50 m | |
Výška: Height: | 3,30 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 77,00 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 3 | |
Typ: Type: | Wright J5B Whirlwind o výkonu 164 kW/223 k třílistá na zemi stavitelná kovová vrtule | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 915 l | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 190 km/h v 0 m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 170 km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | 2,2 m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 2800 m | |
Dolet: Range: | 900 km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | |
Výzbroj: Armament: | - | |
Uživatelské státy: User States: | - | |
Poznámka: Note: | - dopravní letoun, navržený jako náhrada za Fokker F.VII a obdobné Zygmuntem Brunerem, pracujícím předtím u firmy Avions Bernard - kvůli překročení plánované hmotnosti výkonově zaostával za F.VIIb/3m, aerolinky Lot ztratily zájem a vývoj dopravní verze byl v roce 1935 ukončen - návrh bombardovací varianta PZL-4B byl také odmítnut kvůli nutnosti příliš překonstruovat trup - od roku 1934 byl uložen na letišti Ławica, v roce 1937 zrušen a pomalu rozebírán | |
Zdroje: Sources: | Morgala, Andrzej. Samoloty wojskowe w Polsce 1924-1939. Dom Wydawniczy Bellona, Warszawa 2003. ISBN 83-11-09319-9. Glass, Andrzej. Samoloty PZL 1928-1978. Wydawnictwo Komunikacji i Łączności, Warszawa 1983. ISBN 83-206-0064-2. www.samolotypolskie.pl |
URL : https://www.valka.cz/PZL-4-t186097#542986Verze : 0
Aubi
MOD
http://www.airwar.ru/enc/cw1/pzl4.html
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | PZL-4 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | PZL-4 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | PZL-4 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/PZL-4-t186097#542987Verze : 0
Aubi
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.