Název: Name: | Nakadžima Ki-44-Ia Ko | |
Originální název: Original Name: | キ44-I甲一型甲式単座戦闘機“钟馗″ | |
Kategorie: Category: | stíhací letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.01.1942-DD.10.1942 Nakajima Aircraft Co., Ltd., Ōta / | |
Období výroby: Production Period: | DD.01.1942-DD.10.1942 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 40 Ki-44-I | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.08.1940 Ki-44.01 | |
Osádka: Crew: | 1 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | zatahovací | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 1944 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 2550 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 2886 kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 9,448 m | |
Délka: Length: | 8,750 m | |
Výška: Height: | 3,248 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 15,00 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 170,0 kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Nakadžima Ha-41 Army Type 100, vzduchem chlazený dvouhvězdicový čtrnáctiválec o vzletovém výkonu 919 kW (1250 k) a 927 kW (1260 k) v h= 3 700 m. Vrtule trojlistá s konstantní rychlostí otáček o průměru 3 000 mm. | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 485 l + 2x 130 l v přídavných nádržích pod křídly. | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 579 km/h v 3700 m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 400 km/h v 4000 m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 5,9 min do 5000 m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 10820 m | |
Dolet: Range: | 925 km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | 1720 km | |
Výzbroj: Armament: | 2x pevný kulomet Type 89 ráže 7,7 mm s 500 náboji na hlaveň nad motorem a 2x pevný kulomet Ho-103 ráže 12,7 mm s 250 náboji na hlaveň v křídlech. Pumový náklad: 2x 30-100 kg. | |
Uživatelské státy: User States: | ||
Poznámka: Note: | 一型甲式単座戦闘機 - Armádní stíhací letoun Typ 2 Model 1A Ko 鍾馗 - Šoki - Démon (Zabíječ démónů) Spojenecké kódové jméno: Todžo | |
Zdroje: Sources: | Famous Airpalnes Of The World, Army Type 2 Fighter "Shoki", No. 16, 1989 5, Bunrin-Do Co., Ltd., Nakano, Nakano-ku, Tokyo, Japan. René J. Francillon Ph.D., Japanese Aircraft of the Pacific War, Naval Institute Press, Annapolis Maryland, Reprinted 1990, ISBN-0-87021-313-X John F. Brindley, Nakajima Ki-44 Shoki ('Tojo'), Aircraft in Profile, No. 255., Windsor, Berkshire, UK, Profile Publications Ltd., 1973, No ISBN. Jaroslav Schmid, Stíhací a bombardovací letadla Japonska, díl 2., Nakladatelství Fraus Plzeň, rok 2000, ISBN 80-7238077-x L+K, 13, 14, 15, 16 a 17/1998 Monografie Nakajima Ki-44 Shoki (Tojo), Jiří Hornát L+K 4/1990, Letadla 39-45, Václav Němeček, Nakajima Ki-44 Tojo www.ne.jp www.xs4all.nl http://www.militarium.net/lotnictwo/ki44.php http://www.airwar.ru/enc/fww2/ki44.html http://www.search.com/reference/Nakajima_Ki-44 http://www.arikah.net/encyclopedia/Nakajima_Ki-44 www.csd.uwo.ca www.lemairesoft.happyhost.org archiv autora |
URL : https://www.valka.cz/Nakadzima-Ki-44-Ia-Soki-Tojo-t1305#107062Verze : 0
Vláďa
MOD
První verze tohoto fenomenálního lovce pevností.
Všimněte si hlavně původních krytů podvozku zakrývající po zatažení podvozku celé kolo.
Všimněte si hlavně původních krytů podvozku zakrývající po zatažení podvozku celé kolo.
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Nakadzima-Ki-44-Ia-Soki-Tojo-t1305#46215Verze : 0
Reklama
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.