Main Menu
User Menu

Mil V-7

Миль В-7

     
Název:
Name:
Mil V-7
Originální název:
Original Name:
Миль В-7
Kategorie:
Category:
experimentální vrtulník
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1962-DD.MM.1965 Státní svazový závod č. 329, Ljubercy /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1962-DD.MM.1965
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
1 + 3 rozestavěné / partially built
První vzlet:
Maiden Flight:
20.09.1965
Osádka:
Crew:
1
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Uspořádání rotorů:
Rotor Configuration:
hlavní a vyrovnávací rotor
Podvozek:
Undercarriage:
pevný
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kluzné ližiny
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného vrtulníku:
Empty Weight:
705 kg
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
835 kg
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
1124 kg
Délka s otáčejícími se rotory:
Length with Rotors Turning:
11,60 m
Délka trupu:
Fuselage Length:
6,23 m
Šířka trupu:
Fuselage Width:
? m
Celková výška:
Overall Height:
2,91 m
Průměr hlavního rotoru:
Main Rotor Diameter:
11,60 m
Průměr vyrovnávacího rotoru:
Tail Rotor Diameter:
0,95 m
Plocha disku hlavního rotoru:
Main Rotor Disc Area:
105,68 m2
Plocha disku vyrovnávacího rotoru:
Tail Rotor Disc Area:
0,71 m2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
proudový
Počet motorů:
Number of engines:
2
Typ:
Type:
Ivčenko AI-7 o tahu 549 N/56 kp
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
340 l
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
130 km/h v ? m
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
120 km/h v ? m
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
5,2 m/s
Statický dostup:
Static Ceiling:
820 m
Dynamický dostup:
Dynamic Ceiling:
3000 m
Dolet:
Range:
130 km
Maximální dolet:
Maximum Range:
285 km
Přepravní kapacita:
Transport Capacity:
3 cestující
Výzbroj a vybavení:
Armament and Equipment:
 
Výzbroj:
Armament:
-
Vybavení:
Equipment:
-
Uživatelské státy:
User States:
-
Poznámka:
Note:
- vzhledem k tomu, že motory nikdy neběžely naplno aniž by se nerozpadl rotor jsou výkony pouze vypočtené
Zdroje:
Sources:
Михеев, В. Р. Московский вертолётный завод имени М. Л. Миля. Москва 2007. ISBN 5-98734-003-9.
Якубович, Н. В. Вертолеты особых схем. Астрель, Москва 2002. ISBN 5-271-03247-7.
ruslet.webnode.cz
URL : https://www.valka.cz/Mil-V-7-t20039#616069Verze : 0
MOD
Mil V-7 bol vyrobený na objednávku konštrukčnej kancelárie Kamov z dôvodu otestovania možnosti konštrukcie obrieho transportného vrtuľníka V-250. Tento stroj mal jednoduchú celokovovú konštrukciu, lyžový pristávací podvozok a malý vyrovnávací rotor. Prúdové motory AI-7 s ťahom 0,54 kN dodala konštrukčná kancelária A. G. Ivčenka.

Bohužiaľ, hneď pri prvom teste sa rozpadol jeden z motorov a následne aj celý rotor. Nikomu totiž nenapadlo spočítať, že pri 220 otáčkach za minútu budú motory vystavené preťaženiu 300 G! Celá koncepcia bola následne zavrhnutá a vrtuľník Mil V-7 skončil uložený v múzeu v Monine.
URL : https://www.valka.cz/Mil-V-7-t20039#163446Verze : 1
MOD
http://www.aviastar.org/helicopters_eng/mi-7.php

Mil V-7 -


Mil V-7 -


Mil V-7 -


URL : https://www.valka.cz/Mil-V-7-t20039#616070Verze : 0
MOD
Mil V-7

Experimentálna verzia s dýzami pohonných jednotiek na konci rotoru. Postavený bol jeden prototyp v roku 1962. V roku 1965 bol program ukončený.
Mil V-7 -


Mil V-7 -


Mil V-7 -


URL : https://www.valka.cz/Mil-V-7-t20039#75213Verze : 1
commons.wikimedia.org

Mil V-7 -


URL : https://www.valka.cz/Mil-V-7-t20039#616071Verze : 0
MOD