Název: Name: | Mil Mi-40 | |
Originální název: Original Name: | Миль Ми-40 | |
Kategorie: Category: | transportní vrtulník | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1984-DD.MM.199R Moskevský vrtulníkový závod M. L. Mila, Ljubercy / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1984-DD.MM.199R práce na projektu / project work | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 0 | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.RRRR | |
Osádka: Crew: | 2 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Uspořádání rotorů: Rotor Configuration: | hlavní a vyrovnávací rotor | |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného vrtulníku: Empty Weight: | ? kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 11100 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 11900 kg | |
Délka s otáčejícími se rotory: Length with Rotors Turning: | ? m | |
Délka trupu: Fuselage Length: | 16,00 m | |
Šířka trupu: Fuselage Width: | ? m | |
Celková výška: Overall Height: | 4,60 m | |
Průměr hlavního rotoru: Main Rotor Diameter: | 17,20 m | |
Průměr vyrovnávacího rotoru: Tail Rotor Diameter: | ? m | |
Plocha disku hlavního rotoru: Main Rotor Disc Area: | 232,35 m2 | |
Plocha disku vyrovnávacího rotoru: Tail Rotor Disc Area: | ? m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | turbohřídelový | |
Počet motorů: Number of engines: | 2 | |
Typ: Type: | neznámý motor o výkonu 1765 kW/2400 k | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 314 km/h v ? m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 260 km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | |
Statický dostup: Static Ceiling: | 3300 m | |
Dynamický dostup: Dynamic Ceiling: | 5550 m | |
Dolet: Range: | 400 km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | 960 km | |
Přepravní kapacita: Transport Capacity: | 8 vojáků | |
Výzbroj a vybavení: Armament and Equipment: | ||
Výzbroj: Armament: | 1x pohyblivý kanon ráže 23 mm v přídi 1x pohyblivý kulomet ráže 12,7 mm v zádi | |
Vybavení: Equipment: | - | |
Uživatelské státy: User States: | - | |
Poznámka: Note: | - | |
Zdroje: Sources: | Якубович, Николай. Боевые вертолеты СССР и России. Эксмо, Москва 2013. ISBN: 978-5-699-61542-2. Михеев, В. Р. Московский вертолётный завод имени М. Л. Миля. Москва 2007. ISBN 5-98734-003-9. www.aviastar.org |
URL : https://www.valka.cz/Mil-Mi-40-t2072#616080Verze : 0
Aubi
MOD
...
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Mil-Mi-40-t2072#59634Verze : 0
Mil Mi-40 je projekt nového útočného transportního vrtulníku pro letectvo SSSR. Vývoj projektu začal v roce 1984 a jde prakticky o transportní přestavbu bitevního vrtulníku Mil Mi-28. Oproti němu neměl mít nový vrtulník možnost nosit protitankové řízené střely Vichr ale podtrupový kanon měl být společně s možností nosit a používat neřízené rakety v raketových blocích zachován. Při konstrukci byl stávající trup vrtulníku Mi-28 rozšířen na dvojnásobnou šířku (posádka seděla vedle sebe) a za pilotní kabinu byla vestavěna pasažérská kabina pro 8-10 plně vyzbrojených vojáků. Trup letounu měl být chráněn integrálním keramicko titanovým pancířem. Po finančních škrtech byl ale vývoj a stavba prototypu v roce 1986 zcela zastaven.
Zdroje:
avia.russian.ee
Archiv autora
Zdroje:
avia.russian.ee
Archiv autora
URL : https://www.valka.cz/Mil-Mi-40-t2072#176817Verze : 0
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.