Název: Name: | Mil Mi-4 | |
Originální název: Original Name: | Мил Ми-4 | |
Kategorie: Category: | transportní vrtulník | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1952-DD.MM.1954 Saratovský letecký závod č. 292, Saratov / DD.MM.1953-DD.MM.1958 Kazaňský letecký závod č. 387, Kazaň / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1952-DD.MM.1958 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | stovky / hundreds | |
První vzlet: Maiden Flight: | 03.06.1952 Mil V-12 | |
Osádka: Crew: | 3 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Uspořádání rotorů: Rotor Configuration: | hlavní a vyrovnávací rotor | |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného vrtulníku: Empty Weight: | 4900 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 6950 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 7600 kg | |
Délka s otáčejícími se rotory: Length with Rotors Turning: | 25,02 m | |
Délka trupu: Fuselage Length: | 16,79 m | |
Šířka trupu: Fuselage Width: | 2,00 m | |
Celková výška: Overall Height: | 4,40 m | |
Průměr hlavního rotoru: Main Rotor Diameter: | 21,00 m | |
Průměr vyrovnávacího rotoru: Tail Rotor Diameter: | 3,60 m | |
Plocha disku hlavního rotoru: Main Rotor Disc Area: | 346,36 m2 | |
Plocha disku vyrovnávacího rotoru: Tail Rotor Disc Area: | 10,18 m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of engines: | 1 | |
Typ: Type: | Švecov AŠ-82V o výkonu 1250 kW/1700 k | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 960 l | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 226 km/h v ? m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | |
Statický dostup: Static Ceiling: | 12001) m | |
Dynamický dostup: Dynamic Ceiling: | 5500 m | |
Dolet: Range: | 465 km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | |
Přepravní kapacita: Transport Capacity: | 12 vojáků nebo 8 nosítek 1200-1600 kg nákladu | |
Výzbroj a vybavení: Armament and Equipment: | ||
Výzbroj: Armament: | 1x kulomet Afanasjev A-12,7 ráže 12,7 mm ve střelišti NUV-1 | |
Vybavení: Equipment: | - | |
Uživatelské státy: User States: | ? | |
Poznámka: Note: | 1) s přízemním efektem | |
Zdroje: Sources: | Михеев, В. Р. Московский вертолётный завод имени М. Л. Миля. Москва 2007. ISBN 5-98734-003-9. Gregorzewski, Jerzy. Śmigłowiec Mi-4, Typy broni i uzbrojenia nr 75. Wydawnictwo MON, Warszawa 1982. ruslet.webnode.cz http://ftrww.narod.ru/mi4-3.htm |
URL : https://www.valka.cz/Mil-Mi-4-Kod-NATO-Hound-A-t933#612938Verze : 0
Aubi
MOD
Mil Mi-4 Hound
Mi-4 je výsadko-dopravní vrtulník, který je určen pro převoz výsadkářů různých druhů vojenské techniky a raněných z těžko dostupných míst. Náklad do váhy 1100 kg je považován za normální zatížení vrtulníku. V případě nutnosti je možno vrtulník přetížit až do váhy nákladu 1500 kg. Toto je na úkor stoupavé rychlosti, výšky, dostupu a dopředné rychlosti.
Taktické údaje:
- maximální rychlost: 185 km/hod
- dostup při hmotnosti 7250 kg: 5 500 m
- dostup při maximálním zatížení: 4 000 m
- maximální dolet při zásobě 600 kg paliva a při rychlosti 140 km/hod: 410 km
Údaje čerpány vz příručky: VRTULNÍK Mi-4 Vyššího leteckého učiliště, sestaveného kpt. JANÁČKEM Karlem v roce 1964.
Fridrich
Mi-4 je výsadko-dopravní vrtulník, který je určen pro převoz výsadkářů různých druhů vojenské techniky a raněných z těžko dostupných míst. Náklad do váhy 1100 kg je považován za normální zatížení vrtulníku. V případě nutnosti je možno vrtulník přetížit až do váhy nákladu 1500 kg. Toto je na úkor stoupavé rychlosti, výšky, dostupu a dopředné rychlosti.
Taktické údaje:
- maximální rychlost: 185 km/hod
- dostup při hmotnosti 7250 kg: 5 500 m
- dostup při maximálním zatížení: 4 000 m
- maximální dolet při zásobě 600 kg paliva a při rychlosti 140 km/hod: 410 km
Údaje čerpány vz příručky: VRTULNÍK Mi-4 Vyššího leteckého učiliště, sestaveného kpt. JANÁČKEM Karlem v roce 1964.
Fridrich
URL : https://www.valka.cz/Mil-Mi-4-Kod-NATO-Hound-A-t933#7475Verze : 0
Reklama
http://avia.pro/blog/vertolet-mi-4
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Mil Mi-4 [Kód NATO: Hound-A] |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Mil-Mi-4-Kod-NATO-Hound-A-t933#612943Verze : 0
Aubi
MOD
a ešte "náladovka".
Pridal by som aj farebný cockpit pilotov, ale ten zatiaľ nie je môj.
Pridal by som aj farebný cockpit pilotov, ale ten zatiaľ nie je môj.
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Mil-Mi-4-Kod-NATO-Hound-A-t933#14152Verze : 0
Mi-4 ako pamätník na leteckej základni v Prešove. Trupové číslo je len ilustračné, predstavuje rok vzniku LZ.
vlastné foto Prešov 23.11.2012
vlastné foto Prešov 23.11.2012
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Mil Mi-4 [Kód NATO: Hound-A] |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Mil-Mi-4-Kod-NATO-Hound-A-t933#461845Verze : 0
Reklama
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.