Mil Mi-2U [Kód NATO: Hoplite]

PZL Mi-2Sz
Миль Ми-2У
     
Název:
Name:
Mil Mi-2U Mil Mi-2U
Originální název:
Original Name:
Миль Ми-2У
Kategorie:
Category:
cvičný vrtulník trainer helicopter
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1968-DD.MM.1996 Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego im. Zygmunta Puławskiego, Świdnik /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1968-DD.MM.1996
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
~400
První vzlet:
Maiden Flight:
25.03.1968
Osádka:
Crew:
2
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Uspořádání rotorů:
Rotor Configuration:
hlavní a vyrovnávací rotor main and antitorque rotor
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného vrtulníku:
Empty Weight:
2424 kg 5344 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
3550 kg 7826 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
3550 kg 7826 lb
Délka s otáčejícími se rotory:
Length with Rotors Turning:
17,42 m 57 ft 1 ⅞ in
Délka trupu:
Fuselage Length:
11,94 m 39 ft 2 ⅛ in
Šířka trupu:
Fuselage Width:
? m ?
Celková výška:
Overall Height:
3,75 m 12 ft 3 ⅝ in
Průměr hlavního rotoru:
Main Rotor Diameter:
14,50 m 47 ft 6 ⅞ in
Průměr vyrovnávacího rotoru:
Tail Rotor Diameter:
2,70 m 8 ft 10 ¼ in
Plocha disku hlavního rotoru:
Main Rotor Disc Area:
165,13 m2 1777.44 ft2
Plocha disku vyrovnávacího rotoru:
Tail Rotor Disc Area:
5,73 m2 61.68 ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
turbohřídelový turboshaft
Počet motorů:
Number of engines:
2
Typ:
Type:
WSK Rzesów GTD-350 o maximálním výkonu 294 kW/400 k WSK Rzesów GTD-350, max power 394 shp
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
600 l
2x 238 l přídavná nádrž
135 Imp gal / 159 US gal
2x 52 Imp gal / 63 US gal auxiliary tank
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
210 km/h v 0 m 130 mph in 0 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
190 km/h v ? m 118 mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Statický dostup:
Static Ceiling:
1000 m 3281 ft
Dynamický dostup:
Dynamic Ceiling:
4000 m 13123 ft
Dolet:
Range:
? km ? mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
580 km 360 mi
Přepravní kapacita:
Transport Capacity:
6 cestujících 6 passengers
Výzbroj a vybavení:
Armament and Equipment:
 
Výzbroj:
Armament:
- -
Vybavení:
Equipment:
- -
Uživatelské státy:
User States:





...





...
Poznámka:
Note:
- polské označení - Mi-2Sz
- ruské označení - Mi-2U
-
Zdroje:
Sources:
Михеев, В. Р. Московский вертолётный завод имени М. Л. Миля. Москва 2007. ISBN 5-98734-003-9.
Grzegorzewski J. Śmigłowiec Mi-2, Typy Broni i Uzbrojenia nr 60. Wydawnictwo MON, Warszawa 1979.
Комиссаров, Д., Котлобовский, А., Русецкий, М., Хаусто, А. Вертолет с двойным гражданством. Авиация и Время 2004/06.
ruslet.webnode.cz
авиару.рф
URL : https://www.valka.cz/Mil-Mi-2U-Kod-NATO-Hoplite-t218699#612483 Verze : 0
xn--80aafy5bs.xn--p1ai

Mil Mi-2U [Kód NATO: Hoplite] -


URL : https://www.valka.cz/Mil-Mi-2U-Kod-NATO-Hoplite-t218699#612484 Verze : 0
Mil Mi-2Sz (0718) ve výrazném zbarbení pro pátrací a záchranné úkoly.
Mil Mi-2U [Kód NATO: Hoplite] -


URL : https://www.valka.cz/Mil-Mi-2U-Kod-NATO-Hoplite-t218699#19197 Verze : 1
Mil Mi-2 Hoplite
Mil Mi-2U [Kód NATO: Hoplite] -


URL : https://www.valka.cz/Mil-Mi-2U-Kod-NATO-Hoplite-t218699#171689 Verze : 0
Zobrazený Mi-2 byl vyroben v roce 1975 v polské licenci u PZL Swidnik. Od října téhož roku byl provozován u Školního vrtulníkového pluku 35 (Hubschrauberausbildungsgeschwader 35) na letišti Brandenburg s trupovým číslem 348. Vrtulník se dnes nachází v muzeu v Peenemünde v podobě (94+57), kterou obdržel po sjednocení Německa při svém zavedení do Luftwaffe. (©Radek Havelka)





URL : https://www.valka.cz/Mil-Mi-2U-Kod-NATO-Hoplite-t218699#320001 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více