Název: Name: | Mikojan-Gurevič MiG-27M | |
Originální název: Original Name: | Микоян-Гуревич МиГ-27М | |
Kategorie: Category: | stíhací-bombardovací letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1978-DD.MM.1987 Ulan-Udenský letecký závod, Ulan-Ude / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1978-DD.MM.1983 pro SSSR / for USSR DD.MM.1985-DD.MM.1987 export | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 162 (SSSR / USSR) 45 (export) | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.1976 prototyp vyrobený z MiG-27, trupového čísla 91 | |
Osádka: Crew: | 1 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník s měnitelnou geometrií křídla | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | zatahovací | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 11600 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 18100 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 20500 kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 13,971) m | |
Délka: Length: | 17,18 m | |
Výška: Height: | 5,00 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 37,272) m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | jednoproudový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | R-29B-300 - maximální tah bez přídavného spalování: 78,40 kN - maximální tah s přídavným spalováním: 112,70 kN | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 3970 kg | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 1810 km/h v 12500 m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 15600 m | |
Dolet: Range: | 1800 km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | 3100 km | |
Výzbroj: Armament: | kanon GŠ-6-30A se zásobou 265 nábojů maximální hmotnost výzbroje 4000 kg na 7 závěsnících 2x/4x R-60M 2x Ch-23M 4x Ch-25ML 2x Ch-25MP 2x Ch-25MR 2x Ch-27PS 2x Ch-29L 2x Ch-29T 4x UB-16-57 4x UB-32-57 4x B-8M 4x S-24 2x SPPU-22 2x UPK-23-250 4x KAB-500Kr 22x OFAB-100 9x FAB-250 8x FAB-500 4x ZB-500 4x KMGU 3x PTB-800 | |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | 1) maximální rozpětí, minimální: 7,78 m 2) při maximálním rozpětí, při minimálním: 34,16 m2 kódové označení NATO: Flogger-J | |
Zdroje: Sources: | http://www.airwar.ru/enc/fighter/mig27m.html ruslet.webnode.cz http://en.wikipedia.org/wiki/Mikoyan_MiG-27 |
URL : https://www.valka.cz/Mikojan-Gurevic-MiG-27M-kod-NATO-Flogger-J-t125111#425153Verze : 1
MART.in
MOD
http://aviadejavu.ru/Site/Crafts/Craft21125.htm
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Mikojan-Gurevič MiG-27M [kód NATO: Flogger-J] |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Mikojan-Gurevič MiG-27M [kód NATO: Flogger-J] |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Mikojan-Gurevič MiG-27M [kód NATO: Flogger-J] |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
MiG-27M Srí-Lanky.
URL : https://www.valka.cz/Mikojan-Gurevic-MiG-27M-kod-NATO-Flogger-J-t125111#567215Verze : 0
Aubi
MOD
Reklama
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.