Mikojan-Gurevič MiG-19SU

Mikoyan-Gurevich MiG-19SU
Микоян-Гуревич МиГ-19СУ
     
Název:
Name:
Mikojan-Gurevič MiG-19SU Mikoyan-Gurevich MiG-19SU
Originální název:
Original Name:
Микоян-Гуревич МиГ-19СУ
Kategorie:
Category:
stíhací letoun fighter aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1956-DD.MM.1956 Moskevský letecký závod č. 155, Moskva /
DD.MM.1956-DD.MM.1957 Gorkovský letecký závod č. 21 Ordžonikidzeho, Gorkij /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1956-DD.MM.1957
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
Zavod 155: 2 konverze MiG-19S
Zavod 21: 4 konverze MiG-19S
První vzlet:
Maiden Flight:
30.11.1956
Osádka:
Crew:
1
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací retractable
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
? kg ? lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
? kg ? lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
9000 kg 19842 lb
Rozpětí:
Wingspan:
9,00 m 29ft 6,32in
Délka:
Length:
12,54 m 41ft 1,69in
Výška:
Height:
3,88 m 12ft 8,75in
Plocha křídla:
Wing Area:
25,16 m2 270.82 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
jednoproudový+raketový turbojet+rocket
Počet motorů:
Number of Engines:
3
Typ:
Type:
2x proudový motor Tumanskij RD-9BM o tahu 25,5 kN / 31,87 kN s přídavným spalováním
1x raketový motor Sevrukov S3-20M o tahu 29,42 kN
2x Tumansky RD-9BM, thrust 5732 lb / 7165 lb with afterburner
1x Sevrukov S3-20M rocket engine, thrust 6614 lb
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
?
2x 760 l přídavná nádrž
?
2x 760 l přídavná nádrž
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
1800 km/h v 20000 m 1118.5 mph in 65617 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
7,5 min do 14000 m 7,5 min to 45932 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
23000 m 75459 ft
Dolet:
Range:
? km ? mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
800 km 497.1 mi
Výzbroj:
Armament:
2x kanon NR-30 ráže 30 mm v kořeni křídla, 50 nábojů každý 2x 30 mm NR-30 cannon in the wing roots, 50 rounds each
Uživatelské státy:
User States:
- -
Poznámka:
Note:
SM-50, prototypy výškové přepadové stíhačky, vycházející z MiG-19S. Pod trupem mají zavěšen urychlovací blok U-19 s raketovým motorem S3-20M. -
Zdroje:
Sources:
Gordon, Yefim. Mikoyan-Gurevich MiG-19: The Soviet Union's First Supersonic Jet Fighter. Midland Publishing, Hinckley 2003. ISBN 1-85780-149-0.
Якубович, Николай. Первые сверхзвуковые истребители Миг-17 и МеГ-19. Яуза, Москва 2014. ISBN 978-5-699-70410-1.
Vraný, Jiří; Hurt, Zdeněk; Hornát, Jiří; Skala, Stanislav. Ilustrovaná historie letectví, Bristol Beaufighter/Mikojan Gurjevič MiG-19/Letov Š-328. Naše vojsko, Praha 1991. ISBN 80-206-0203-8.
ruslet.webnode.cz

Mikojan-Gurevič MiG-19SU -


Mikojan-Gurevič MiG-19SU -


URL : https://www.valka.cz/Mikojan-Gurevic-MiG-19SU-t828#200627 Verze : 1
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více