Název: Name: | Mikojan-Gurevič Je-4 | |
Originální název: Original Name: | Микоян-Гуревич Е-4 | |
Kategorie: Category: | stíhací letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1955-DD.MM.1955 Moskevský letecký závod č. 155, Moskva / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1955-DD.MM.1955 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1 | |
První vzlet: Maiden Flight: | 16.06.1955 | |
Osádka: Crew: | 1 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | zatahovací | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 3500 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 5100 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 7,75 m | |
Délka: Length: | 13,23 m | |
Výška: Height: | 4,03 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 23,13 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | jednoproudový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Mikulin AM-5 o tahu 19,61 kN Tumanskij RD-9I o tahu 25,5 kN / 32,36 kN s přídavným spalováním | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 1570 l (později 1100 l) 1x 400 l přídavná nádrž | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 1296 km/h v ? m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 1,6 min do 5000 m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 16400 m | |
Dolet: Range: | ? km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | 1120 km | |
Výzbroj: Armament: | 3x kanon NR-30 ráže 30 mm, 60 nábojů každý 1x raketnice UB-16-57 s 16 raketami ARS-57 ráže 57 mm nebo 1x 500kg puma | |
Uživatelské státy: User States: | - | |
Poznámka: Note: | - verze Je-5 se slabším motorem AM-5, určená pro ověření letových vlastností křídla tvaru delta, zatímco byly řešeny problémy s původně zamýšleným motorem AM-11/R-11-300 | |
Zdroje: Sources: | Gordon, Yefim; Dexter, Keith; Kommisarov, Dmitriy. Mikoyan MiG-21. Midland Publishing, Hinckley 2008. ISBN 978-1-85780-257-3. Беляков, Р.А.; Мармен, Ж. Самолеты МиГ 1939-1995. Авико Пресс, Москва 1996. ISBN: 5-86309-033-2. Якубович, Николай. Боевые самолеты Микояна: Есть только МИГ... Яуза, Москва 2009. ISBN 978-5-699-34100-9. APKR 62/1997 ruslet.webnode.cz |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Mikojan-Gurevic-Je-4-kod-NATO-Fishbed-t838#200721Verze : 1
Tango
MOD
http://aviadejavu.ru/Site/Crafts/Craft19982.htm
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Mikojan-Gurevič Je-4 [kód NATO: Fishbed] |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Pozdější podoba s motorem RD-9I a upraveným křídlem.
URL : https://www.valka.cz/Mikojan-Gurevic-Je-4-kod-NATO-Fishbed-t838#566303Verze : 0
Aubi
MOD
Reklama
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.