Název: Name: | Mikojan-Gurevič I-75 | |
Originální název: Original Name: | Микоян-Гуревич И-75 | |
Kategorie: Category: | stíhací letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1958-DD.MM.1958 Moskevský letecký závod č. 155, Moskva / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1958-DD.MM.1958 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1 I-75 (konverze I-7K) 1 I-75F (konverze I-7U) | |
První vzlet: Maiden Flight: | 28.04.1958 I-75 15.10.1958 I-75F | |
Osádka: Crew: | 1 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | zatahovací | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 8274 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 10950 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 14470 kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 9,98 m | |
Délka: Length: | 18,28 m | |
Výška: Height: | 31,90 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | ? m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 343,3 kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | jednoproudový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Ljulka Al-7F o tahu 67,18 kN | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 20501) km/h v 11400 m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 3,05 min do 11000 m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 18700 m | |
Dolet: Range: | ? km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | 1470 km | |
Výzbroj: Armament: | 2x řízená střela K-8 | |
Uživatelské státy: User States: | - | |
Poznámka: Note: | - rozvinutí řady I-3/I-7, s novou přídí s konstantním průměrem obsahující radar Uragan-5B v pevném regulačním kuželu - I-75 byl přestavěn z nedokončeného I-7K, později podobnou přestavbou prošel i I-7U, který ale obdržel silnější motor Al-7F-1 - vývoj byl zastaven ve prospěch Su-9 a Je-150 1) I-75F 2360 km/h | |
Zdroje: Sources: | Беляков, Р.А.; Мармен, Ж. Самолеты МиГ 1939-1995. Авико Пресс, Москва 1996. ISBN: 5-86309-033-2. Якубович, Николай. Боевые самолеты Микояна: Есть только МИГ... Яуза, Москва 2009. ISBN 978-5-699-34100-9. ruslet.webnode.cz |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Mikojan-Gurevic-I-75-t789#28603Verze : 1
Martin Smíšek
MOD
http://www.airwar.ru/enc/fighter/i75.html
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Mikojan-Gurevič I-75 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Mikojan-Gurevič I-75 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Mikojan-Gurevič I-75 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Mikojan-Gurevic-I-75-t789#566257Verze : 0
Aubi
MOD
Reklama
Větší fotografie. Na rubu uvedeno 1958.
Archiv vlastní.
Archiv vlastní.
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Mikojan-Gurevič I-75 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Mikojan-Gurevic-I-75-t789#717874Verze : 0
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.