Název: Name: | Mikojan-Gurevič I-340 | |
Originální název: Original Name: | Микоян-Гуревич И-340 | |
Kategorie: Category: | stíhací letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1952-DD.03.1952 Moskevský letecký závod č. 155, Moskva / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1952-DD.03.1952 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1 konverze MiG-17 | |
První vzlet: Maiden Flight: | 19.04.1952 | |
Osádka: Crew: | 1 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | zatahovací | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 3798 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 5210 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 9,63 m | |
Délka: Length: | 11,26 m | |
Výška: Height: | ? m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 22,60 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | jednoproudový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 2 | |
Typ: Type: | Mikulin AM-5 o tahu 19,61 kN, později Mikulin AM-5A o tahu 21,08 kN | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 1525 l | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 1193 km/h v 1000 m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 2,85 min do 10000 m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 15600 m | |
Dolet: Range: | 1475 km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | |
Výzbroj: Armament: | 1x kanon N-37D ráže 37 mm, 40 nábojů 2x kanon NR-23 ráže 23 mm, 80 nábojů každý | |
Uživatelské státy: User States: | - | |
Poznámka: Note: | - konverze druhého předsériového MiG-17 (SI-02) pro dva motory AM-5 | |
Zdroje: Sources: | Gordon, Yefim. Mikoyan-Gurevich MiG-17: The Soviet Union's Jet Fighter of the Fifties. Midland Publishing, Hinckley 2002. ISBN 1-85780-107-1. Якубович, Николай. Первые сверхзвуковые истребители Миг-17 и МеГ-19. Яуза, Москва 2014. ISBN 978-5-699-70410-1. ruslet.webnode.cz |
URL : https://www.valka.cz/Mikojan-Gurevic-I-340-t811#565768Verze : 0
Aubi
MOD
http://www.airwar.ru/enc/fighter/mig17sm1.html
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Mikojan-Gurevič I-340 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Mikojan-Gurevič I-340 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Mikojan-Gurevič I-340 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Mikojan-Gurevič I-340 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Mikojan-Gurevic-I-340-t811#565769Verze : 0
Aubi
MOD
Reklama
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.