Název: Name: | Mikojan-Gurevič I-305 | |
Originální název: Original Name: | Микоян-Гуревич И-305 | |
Kategorie: Category: | stíhací letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1947-DD.MM.1947 Moskevský letecký závod č. 155, Moskva / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1947-DD.MM.1947 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1 | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.RRRR nevzlétl / never flown | |
Osádka: Crew: | 1 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | zatahovací | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | ? kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 4570 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 10,00 m | |
Délka: Length: | 9,82 m | |
Výška: Height: | 3,20 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 18,20 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | jednoproudový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Ljulka TR-1A o tahu 14,71 kN | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 1155 kg | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 898 km/h v 0 m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 4,86 min do 5000 m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 13400 m | |
Dolet: Range: | ? km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | 752 km | |
Výzbroj: Armament: | 1x kanon NS-37 ráže 37 mm, 20 nábojů 2x kanon NS-23 ráže 23 mm, 60 nábojů každý | |
Uživatelské státy: User States: | - | |
Poznámka: Note: | - prototyp verze MiG-9 s jedním motorem Ljulka a plně přetlakovou kabinou - vzhledem k prvnímu vzletu mnohem vyspělejšího MiGu-15 ani nezalétán, výkony jsou vypočtené | |
Zdroje: Sources: | Беляков, Р.А.; Мармен, Ж. Самолеты МиГ 1939-1995. Авико Пресс, Москва 1996. ISBN: 5-86309-033-2. Якубович, Николай. Реактивные первенцы СССР: МиГ-9, Як-15, Ла-150, Ту-12, Ил-22. Яуза, Москва 2015. ISBN 978-5-699-77483-8. Арсеньев, Е. Самолеты ОКБ им. А.И.Микояна, Авиация и Космонавтика 2003/01. ruslet.webnode.cz |
URL : https://www.valka.cz/Mikojan-Gurevic-I-305-t805#564658Verze : 0
Aubi
MOD
http://www.airwar.ru/enc/fighter/i305.html
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Mikojan-Gurevič I-305 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Mikojan-Gurevič I-305 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Mikojan-Gurevič I-305 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Později měly být kanony přemístěny pod příď, aby motor nenasával povýstřelové zplodiny.
URL : https://www.valka.cz/Mikojan-Gurevic-I-305-t805#564659Verze : 0
Aubi
MOD
Reklama
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.