Název: Name: | Mikojan-Gurevič I-221(2A) | |
Originální název: Original Name: | Микоян-Гуревич И-221(2A) | |
Kategorie: Category: | stíhací letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1943-DD.MM.1943 Moskevský letecký závod č. 155, Moskva / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1943-DD.MM.1943 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1 | |
První vzlet: Maiden Flight: | 02.12.1943 | |
Osádka: Crew: | 1 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | zatahovací | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 3179 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 3888 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 13,000 m | |
Délka: Length: | 9,550 m | |
Výška: Height: | 3,700 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 22,44 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 173,262 kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Mikulin AM-39A kapalinou chlazený vidlicový dvanáctiválec přeplňovaný dvěmi turbodmychadly TK-2B, vzletový výkon 1 397 kW (1 900 k) a 1 140 kW (1 550 k) h= 7 000 m. Vrtule trojlistá stavitelná AV-9A o průměru 3 500 mm, | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 605 l | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 689 km/h v 7000 m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | 18,12 m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 4,6 min do 5000 m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 14500 m | |
Dolet: Range: | 1000 km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | |
Výzbroj: Armament: | 2x pevný synchronizovaný kanón ŠVAK ráže 20 mm se zásobou 100 granátů pro každý. | |
Uživatelské státy: User States: | - | |
Poznámka: Note: | - | |
Zdroje: Sources: | Yefim Gordon and Dmitri Khazanov, Soviet Combat Aircraft of the Second World War, Volume One, Single-Engined Fighters, Earl Shilton, Leicester, UK, Midland Publishing, 1998, ISBN 1-85780-083-4. Yefim Gordon and Dmitry Komissarov, OKB Mikoyan, A History of the Design Bureau and its Aircraft, Hinckley, England: Midland Publishing, 2009, ISBN 978-1-85780-307-5. Bill Gunston and Yefim Gordon, MiG Aircraft sience 1937, Putnam Aeronautical Books, an imprint of Brassey´s OK Ltd. ISBN 0-85177-884-4 https://www.airwar.ru/enc/fww2/i221.html airspot.ru https://www.ctrl-c.liu.se/misc/ram/i-221.html www.topedge.com archiv autora |
URL : https://www.valka.cz/Mikojan-Gurevic-I-221-t795#252359Verze : 0
Vláďa
MOD
https://www.airwar.ru/enc/fww2/i221.html
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Mikojan-Gurevič I-221 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Stroj byl poškozen při prvním letu a nikdy neopraven.
URL : https://www.valka.cz/Mikojan-Gurevic-I-221-t795#564592Verze : 0
Aubi
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.