Název: Name: | Micubiši Ohtori | |
Originální název: Original Name: | 三菱オートリ「南進号」 | |
Kategorie: Category: | jiná kategorie | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1936-DD.MM.1936 Mitsubishi Heavy Industries, Ltd., Nagoya / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1936-DD.MM.1936 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1 | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.1936 | |
Osádka: Crew: | 3 + 2 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | zatahovací | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 2800 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 4512 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 5200 kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 19,962 m | |
Délka: Length: | 12,410 m | |
Výška: Height: | 4,636 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 56,20 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 80,285 kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 2 | |
Typ: Type: | Nakadžima Kotobuki 3 vzduchem chlazený hvězdicový devítiválec o vzletovém výkonu 405 kW (550 k) a 507 kW (690 k) v h= 2 500 m. Vrtule dvoulistá kovová Sumitomo-Standard s pevným úhlem náběhu. | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 1 500 l | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 286.5 km/h v 2500 m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 209.2 km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 5,3 min do 2000 m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 4500 m | |
Dolet: Range: | 3000 km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | |
Výzbroj: Armament: | žádná | |
Uživatelské státy: User States: | - | |
Poznámka: Note: | Na jaře 1936 objednal tiskařský koncern Asahi Šimbun u společnosti Micubiši Jukogyo K. K. konstrukci dálkového spojovacího letounu. Nejednalo se o výrobu nového stroje, ale o úpravu lehkého bombardéru Micubiši Ki-2-II. Prací se ujal konstruktér Džiro Tanaka, jeho úkolem bylo upravit dvoumotorový armádní bombardér dle přání zákazníka. Bylo nutno odstranit veškerou výzbroj a odstranit další vojenské vybavení, pilotní kabina byla rozšířena a komletně zakryta, druhý pilot měl všechny ovládací prvky, které měl první pilot. Objem palivové nádrže byl zvětšen na 1 500 litrů, nádrž byla uložena v trupu. Díky tomu, že bylo možno odstranit střeliště a tyto prostory bylo možno zakrýt aerodynamicky tvarovanými panely, získal letoun modernější vzhled. Dolet takto upraveného stroje byl vypočten na 3 000 kilometrů a tuto vzdálenost měl překonat za 13 hodin. Letoun byl označen jako typ Ohtori (Phoenix) a jeho majitel prohlašoval, že se jedná o nejvyspělejší dvoumotorové spojovací letadlo. Letoun dostal jméno Nanshin-go (Jižní cesta) a vykonal několik propagačních dálkových letů, těmito lety byla zvyšována publicita koncernu Asahi Šimbun a také poukazovaly na vyspělost japonského letectva. | |
Zdroje: Sources: | Robert C. Mikesh and Shorzoe Abe, Japanese Aircraft 1910-1941, Naval Institute Press Annapolis, Maryland 21402, 1990, ISBN: 1-155750-563-2 archiv autora |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Micubiši Ótori |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Micubisi-Otori-t127029#430001Verze : 0
Vláďa
MOD
Reklama
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.