Micubiši 2MR4 (C1M4)

Mitsubishi 2MR4 (C1M4) / 一〇式舰上侦察机「C1M4」
     
Název:
Name:
Micubiši 2MR4 / C1M4 Mitsubishi 2MR4 / C1M4
Originální název:
Original Name:
一〇式舰上侦察机
Kategorie:
Category:
průzkumný/pozorovací letoun reconnaissance/scout aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1926-DD.MM.1930 Mitsubishi Internal Combustion Engine Manufacturing Co., Ltd., Nagoya /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1926-DD.MM.1930
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
159 (všechny verze celkem)
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.1925
Osádka:
Crew:
2
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
dvouplošník biplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
990 kg 2183 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
1348 kg 2972 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
12,039 m 39ft 6in
Délka:
Length:
7,925 m 26ft
Výška:
Height:
2,895 m 9ft 6in
Plocha křídla:
Wing Area:
37,80 m2 406.88 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
35,66 kg/m2 7.3 lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Micubiši / Hispano Suiza Hi kapalinou chlazený vidlicový osmiválec o vzletovém výkonu 250 kW (340 k) a 224 kW (300 k) v h= 1 000 m.
Vrtule dřevěná dvoulistá s pevným úhlem náběhu vrtulových listů o průměru 2 600 mm
Mitsubishi / Hispano Suiza Hi eight-cylinder liquid-cooled vee engine, rated at 335 hp for take-off and 296 hp at 3,281 ft,
driving a two-blade fixed-pitch wooden propeller of diameter 8ft 6,4in.
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
349 l 76.8 UK gallons
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
196 km/h v 1470 m 121.8 mph in 4823 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m ? min to ? ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
6100 m 20013 ft
Dolet:
Range:
? km ? mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
2x pevný kulomet Vickers ráže 7,7 mm nad motorem
1x pohyblivý zdvojený kulomet Vickers ráže 7,7 mm pro obranu zadní polosféry
Pumový náklad: 3x 30 kg.
Two fixed forward-firing 0.303 inch Vickers machine-guns in the upper fuselage decking and
two flexibly mounted 0.303 inch Vickers machine-guns in observers cockpit.
Bomb load: Three 66 lb bombs.
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
一〇式舰上侦察机 - Námořní palubní průzkumný letoun typ 10-2
Spojenecké kódové jméno: nepřiděleno
Letová vytrvalost: 3,5 h


- 2MR4 typ 10-2.
- Největším rozdílem oproti předchozím verzím byla instalace eliptických křídelních oblouků.
- Letouny operovaly v roce 1932 z paluby letadlové lodě Hosho - Šanghajský incident
- Označení 2MR4 se v roce 1928 změnilo na C1M4
一〇式舰上侦察机 - Navy Type 10-2 Carrier Reconnaissance Aircraft
Allied Code Name: None
2MR4 Definitive carrier reconnaissance version. Rounded wingtips and re-located pilot's seat.
Type 10-2.
Endurance: 3 hours 30 minutes.
Zdroje:
Sources:
Robert C. Mikesh and Shorzoe Abe, Japanese Aircraft 1910-1941, Naval Institute Press Annapolis, Maryland 21402, 1990, ISBN: 1-155750-563-2
Tadeusz Januszewski a Kryzysztof Zalewski, Japońskie samoloty marynarski 1912-1945, díl 1., Lampart, rok 2000, ISBN: 83-86776-50-1
http://smmlonline.com/articles/hosho/hosho.html
http://kotov.ld.infoseek.co.jp/c1m.htm
users.skynet.be
archiv autora
URL : https://www.valka.cz/Micubisi-2MR4-C1M4-t86315#122928 Verze : 0
http://www.airwar.ru/enc/other1/2mr.html

Micubiši 2MR4 (C1M4) -


URL : https://www.valka.cz/Micubisi-2MR4-C1M4-t86315#576525 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více